Lider u oblasti distribucije naftnih derivata u BiH, Hifa Oil d.o.o. Tešanj, ostvarila je u prvih devet mjeseci 2019. rekordan prihod otkako kompanija postoji i distribuirala ukupno rekordnih 260 hiljada tona nafte i naftnih derivata.
Kompanija Hifa Oil d.o.o. posluje od 2002. godine i trenutno je jedan od najznačajnijih distributera naftnih derivata u BiH, koji pokriva više od 20 posto tržišta BiH. Prema relevantnim pokazateljima Hifa Oil se nalazi među 10 najvećih kompanija u BiH, računajući sva ekonomska područja i aktivnosti. Osim “bijelih” i “crnih” derivata, Hifa Oil ulazi i u nove segmente poslovanja, kao što je petrohemija, što omogućava još progresivniji razvoj.
Distribuirali 350.000 tona nafte u 2018.
Do 2009. godine Hifa Oil je poslovala isključivo u BiH, tj. kao uvoznik i distributer na domaćem tržištu. Međutim, prema riječima Sumeje Ahmetlić, direktorice marketinga Hifa Oil, trendovi, zahtjevi tržišta i povećanje kapaciteta ponude u regionu, uticali su na novi odgovor firme – nastup na tržištima regije, uključujući i članice Evropske unije.
“U prvih devet mjeseci 2019. godine ostvaren je rekordan prihod od kako naša kompanija postoji. U ovom periodu, distribuirali smo ukupno rekordnih 260 hiljada tona nafte i naftnih derivata. I izvoz je rastao. Najveći udio u izvozu ostvarujemo na tržištu Austrije i to 31 posto, slijedi Slovenija sa 26 posto, te Hrvatska i Makedonija sa po 18 posto, itd. Prošle 2018. godine, koja je do tada također bila najbolja od osnivanja kompanije, distribuirali smo ukupno 350.000 tona nafte i naftnih derivate”, kaže Ahmetlić.
Kompanija Hifa Oil uskladilaje svoje poslovanje sa najvećim svjetskim standardima, u šta se ubrajaju sistemi upravljanja kvalitetom (ISO 9001) i zaštitom okoliša (ISO 14001.)
„Kvalitet našeg rada potvrđuje i partnerstvo sa skoro 200 kompanija u ovoj branši, kao i činjenica da smo ostvarili značajnu poslovnu saradnju sa zahtjevnim poslovnim partnerima poput NATO-a i najvećih svjetskih avio kompanija kao što su Fly Dubai, Lufthansa Group, itd.“, ističe Ahmetlić.
Hifa Oil kao mjerna jedinica uspješnosti
Brzina rada, kvalitet, sigurnost i pouzdanost samosu neke od odlika načina poslovanja Hifa Oil. Dugogodišnjim iskustvom, te kontinuiranom edukacijom svojih kadrova i jačanjem kvaliteta usluge koju nude svojim kupcima, Hifa Oil je postala mjerna jedinica uspješnosti u naftnom sektoru BiH, pa i šire.
„Izvrsnost je osobina koja je utkana duboko u naš način rada i stil poslovanja. Znanjem i zalaganjem dokazali smo najprije sebi, a onda i drugima, da je uspjeh moguć, čak i u uvjetima kada ste sasvim mali.Donosili smo odluke neočekivano brzo i kvalitetno. Sve je ovo doprinijelo tome da smo kreirali sistem poslovanja i korporativnog upravljanja, koji je u cjelosti originalan. Mi smo danas vodeći bh.distributer nafte i naftnih derivata. Mi smo energija koja pokreće“, tvrdi Ahmetlić.
Da bi održala lidersku poziciju, Hifa Oil se brzo i efikasno prilagođavamo svakoj promjeni, prati trendove u naftnom sektoru i postiže kvalitet u radu.
„Izgradili smo tim eksperata, čije sposobnosti rastu zajedno sa brendom naše kompanije. Dakle, ljudi su naš najveći kapital. Vjerujemo u znanje, mladost i angažman. Preko 50 posto svih naših uposlenika su univerzitetski obrazovani, starosne dobi između 25 i 35 godina“, objašnjava Ahmetlić.
Većinu investicija u tekućoj godini menadžment ove kompanije usmjerio je u maloprodaju, stoga očekuju da će broj benzinskih pumpi Hifa Oil porasti na ukupno 14 do kraja 2019.
„Koncept Hifa Oil – Euro Oil benzinskih pumpi je, po vrijednosti koju nudimo, nešto sasvim novo na našem tržištu i u rangu je najboljih evropskih brendova. Tržište je već prepoznalo novi kvalitet u ovom segmentu, a naše znanje i komparativne prednosti nudimo kao jedina bh. naftna kompanija i na inozemnim tržištima. Za sada je to Crna Gora, a uskoro ćemo se proširiti i na neka druga tržišta u regionu“, najavila je Ahmetlić.
Novi brend Hifa Oil do kraja 2019.
Također, kako navodi dalje Ahmetlić, Hifa Oil će u decembru 2019. na tržište lansirati jedan sasvim novi brend sa lepezom njihovih novih proizvoda.
„Radi se o potpuno novom segmentu poslovanja. Sa novim brendom mi ćemo pokriti sve pravce poslovanja i objediniti ih u jednu cjelinu, što nam definitivno donosi tržišnu prednost“, ističe Ahmetlić.
Hifa Oil će i u 2020. godini nastaviti ranije započeti snažni investicijski ciklus.
„Nakon 16,5 miliona KM uloženih u proteklom periodu, u vremenu koje je pred nama, investirat ćemo novih 10 miliona KM. Planirano je dalje širenje maloprodaje na domaćem i inozemnim tržištima. Imamo u cilju i povećanje izvoza u zemlje regije. Očekujemo rast prometa za oko 20 posto u 2020.godini“, rekla je Ahmetlić.
(Piše: Irena VASIĆ-DOBRIĆ)
Bonitetna zvijezda kao obaveza
„Čast nam je i privilegija da je Hifa Oil dobitnik ovako eminentne nagrade. Također nam je drago što je naš rad i trud prepoznat i što smo svrstani u sami vrh domaćih kompanija. Ujedno, ova nagrada je i obaveza da našim kupcima i partnerima pružimo još bolju uslugu i kvalitet. Nagrade nisu cilj, ali su dobar korektiv prema našem mišljenju. Kada ih dodjeljuju stručne instance, objektivno i nezavisno, one onda pomažu da se i sami uvjerimo da smo na pravom putu“, kaže Sumeja Ahmetlić.