Tema u fokusu

Konzum d.o.o. uskoro otvara nove prodavnice u Zenici


Iako su imali manji pad prihoda u prvoj polovini 2020., u renomiranom trgovačkom lancu Konzum d.o.o. uspješno šire maloprodajnu mrežu, a pokrenuli su i dugoročnu inicijativu podrške domaćim proizvođačima, čime direktno daju doprinos bh. privredi.
Trgovački lanac Konzum skoro punih 16 godina posluje na tržištu BiH, gdje ima značajnu poziciju sa više od 160 prodavnica opremljenih bogatim asortimanom proizvoda iz kategorija prehrane i neprehrane, u kojima kupuje više od 100.000 kupaca dnevno.

Njihove planove za širenje maloprodajne mreže u martu i aprilu ove godine, prema riječima Nihada Imširovića, direktora Konzum d.o.o, prekinula je pandemija COVID-19.

„Međutim, dali smo sve od sebe i uspjeli planirano realizovati sa zakašnjenjem. Otvorili smo nove prodavnice u Mostaru, Kiseljaku, Sarajevu i Gornjem Vakufu. Sa otvorenjima nastavljamo i dalje, te nas uskoro očekuje otvorenje nekoliko prodavnica u Zenici, što će biti značajan iskorak za poslovanje na ovom području“, rekao je Imširović.

Period pandemije COVID-19 donio je i druge neplanirane izazove trgovačkom lancu Konzum, ali su se uspješno nosili s njima, uskladili procese rada i prilagodili novim uslovima poslovanja.

„Imali smo manji pad prihoda u prvih šest mjeseci ove godine, što je očekivano i u skladu sa trenutnim okolnostima na cjelokupnom tržištu i promjenama kupovnih navika. Ali, napravili smo rebalans plana, usklađen sa postojećim kretanjima na tržištu i objektivnim stanjem i mogu reći da za sada vrlo hrabro i uspješno pratimo izmijenjeni plan“, naglasio je direktor Konzuma.

U ovoj kompaniji posebno su ponosni jer su pokrenuli dugoročnu inicijativu podrške domaćim proizvođačima, čime direktno daju doprinos bh. privredi.

„ U sklopu ove inicijative dodatno smo učvrstili odnose sa domaćim proizvođačima, te otkupili značajno povećane količine domaćih proizvoda, koji su sada dostupni na našim policama, a u tom smjeru nastavljamo dugoročno raditi i dalje“, tvrdi Imširović.

Inače, bogati asortiman Konzumovih prodavnica sadrži više od 30.000 proizvoda: svježeg voća, povrća, mesa, delikatese, pekarskih proizvoda, osnovnih životnih namirnica, pića i slatkiša te sredstava za pranje, čišćenje i higijenu.

„Naše poslovanje je isključivo fokusirano na ono što je interes kupaca. Kvalitet ponude i dostupnost prodajnih mjesta su ono na čemu konstantno radimo i što čini naš značajan benefit. Ono na čemu insistiramo jeste da budemo blizu našim kupcima i ponudimo im dnevno svježe namirnice, da budemo lokalno prilagođeni, dostupni na velikom broju pristupačnih lokacija i što je najvažnije konkurentni sa cijenama“, istaknuo je direktor Konzuma.

Kroz dosadašnje poslovanje Konzum je pokazao da predstavlja mjerilo za kvalitet i profesionalnost u svim segmentima poslovanja. Međutim, u ovoj kompaniji i dalje vrijedno rade na unapređenju usluge, jer žele imati zadovoljne kupce, ali i zaposlenike.

„Konzum ima više od 2.100 zaposlenika od čega gotovo 2.000 njih radi u našim prodavnicama i svakodnevno su na usluzi našim kupcima, nastojeći im omogućiti što lakšu, bržu i ugodniju kupovinu. Imamo znanje, educiran i motiviran kadar, stabilan i funkcionalan sistem podrške i logistike i to je ključni temelj za sve što radimo“, rekao je Imširović.

Druga sezona projekta „Zdravoljupci“

U Konzumu ističu da su naročito ponosni, jer je započela druga sezona velikog projekta „Zdravoljupci“.

„ Reakcije kupaca su izvanredne i mogu reći da sam posebno ponosan, jer smo uprkos postojećoj situaciji ušli u ovaj projekat, koji podrazumijeva značajne investicije i vjerujem da ćemo imati dobre rezultate“, kaže Imširović.

Piše: Irena Vasić-Dobrić

Poslovne novine