Tema u fokusu

Sport klub Sarajevo započeo sa radom u vlastitim prostorijama


Sport Klub d.o.o. Sarajevo je 2020. započeo s radom u vlastitom novom i modernom poslovnom prostoru u naselju Miljacka, a kao novinu u svojoj ponudi uvrstili su i zaštitne maske uz reklamni materijal i time doprinijeli održanju vlastitog prometa.

Kompanija Sport klub je lider u poslovima uvoza, proizvodnje, distribucije, štampe i prodaje reklamnog materijala u BiH i zastupnik je Sport klub televizije za BiH, kao i prodaje medijskog prostora na svim kanalima Sport klub.

Prema riječima bračnog para Nataše i Ferida Ahmića, vlasnika Sport Kluba d.o.o. Sarajevo, na veliku radost i oduševljenje svih članova tima, 2020. godinu su započeli s radom u vlastitim prostorijama.

Željeli smo da nam rad u novom prostoru, koji smo opremili na najfunkcionalniji i najmoderniji način za naš tim, naše kupce i dobavljače bude što ljepši, prijatniji i produktivniji. Smatramo da, kao lider na tržištu reklamnog materijala, trebamo da stvorimo što udobniji prostor za još bolje i ljepše kreiranje novih ideja i proizvoda”, kaže generalni direktor Sport Kluba Ferid Ahmić.

Sport Klub iz godine iz godine u godinu ostvaruje značajan rast prometa. Tako je ukupan promet ove kompanije u 2018.godini iznosio je 24,5 miliona KM, dok je 2019. povećan je na 28,5 miliona KM.

Zbog pandemije COVID-19, Sport Klub je u prvih šest mjeseci 2020. godine imao pad prometa od prodaje robe i usluga reklamnog materijala za 40 posto, dok je promet od distribucije signala ostao isti. Novina u našoj ponudi bile su zaštitne maske, koje smo uvrstili u prodaju uz naš reklamni materijal i zahvaljujući tome značajno doprinijeli prometu“, istaknuo je Ferid.

 

Sve vrijeme pandemije COVID-19 u kompaniji Sport Klub rad su obavljali s velikom brigom o zdravlju svih zaposlenih, kao i o zdravlju njihovih dugogodišnjih klijenata, nadovezuje se izvršna direktorice kompanije Nataša Ahmić.

Poduzeli smo sve preventivne mjere zaštite, da bi obezbjedili nesmetan rad. Naš tim je vrijedan, složan, veoma požrtvovan i spreman da se u svim situacijama zajednički nosi s novonastalim okolnostima. Težimo ka tome da okupljamo samo ljude koji imaju svijest o značaju zajednice, skladnog života i rada na poslu. Uz veliki napor, nismo otpustili nikoga iz tima, donijeli smo odluku da akumulirana sredstva od dobiti, podijelimo sa zaposlenima kroz isplatu dohotka”, kaže Nataša.

Kako su sve promocije, kongresi, festivali… bili pomjereni zbog pandemije, dodaje dalje Ferid Ahmić, sve je to kao posljedicu imalo snažan utjecaj na rad Sport Kluba, pa su svoj rad morali prilagoditi zahtjevima tržišta.

Naredni period je izazov za nas. Vjerujemo da će ostatak 2020. godine biti uspješniji po pitanju potražnje tržišta za reklamnim proizvodima i da ćemo svojom snagom i brzim prilagođavanjem zahtjevima tržišta, imati još bolje ostvarene rezultate od prodaje robe i usluga“, kaže Ahmić..

U izuzetno bogatoj paleti artikala kompanije Sport Klub, kako tvrdi Nataša Ahmić, ima više od 5.000 promotivnih artikala. Njihovi klijenti svoj željeni proizvod dobiju onako kako je dogovoreno – brzo, tačno i na vrijeme, s visokim kvalitetom dorade prema njihovim zahtjevima.

Mi smo jedina firma koja je specijalizirana isključivo za ovu vrstu posla, čiji je fokus na brzom rješavanju željenog vida promovisanja na reklamnim proizvodima u što kraćem vremenskom roku, zbog čega i jesmo lider na tržištu BiH. Rijetkost je da je neko i uvoznik i da ima robu na lageru, da ima svoju proizvodnju, odnosno doradu i štampu, te da proizvod sa željenim logom firme isporučuje klijentu direktno na adresu“, naglasila je Nataša.

U Sport Klubu su u 2019. godini, kako navodi Ferid Ahmić, investirali oko milion KM za kupovinu i opremanje vlastitog poslovnog prostora i nabavku štamparskih mašina, te značajna sredstva za kupovinu novih vozila, kako bi poslovanje digli na još veći nivo.

Faktori našeg uspjeha su: predan timski rad, kontinuirana edukacija, jasno postavljanje i ostvarivanje ciljeva, filtriran odabir dobavljača, a kao nagrada svega toga je to što imamo vjerne, stalne i solventne kupce“, istaknuo je.

Prateći svjetske trendove, u Sport Klubu su odlučili da oforme i sajt za dizajn i prodaju raznih promotivnih artikala pod nazivom www.fanfan.ba.

Naš cilj je da u narednom periodu olakšamo i poboljšamo korisnicima da što jednostavnije naruče robu online. Sajt je interaktivan i optimizovan za što lakše naručivanje, a trenutno je u fazi dorade. Imamo vjeru da ćemo svojom snagom, brzim prilagođavanjem zahtjevima tržišta, imati još bolje ostvarene rezultate prodaje robe i usluge“, zaključuje Ahmić.

Piše: Irena Vasić-Dobrić

Poslovne novine