Tema u fokusu

JU Apoteke Sarajevo kreću u modernizaciju poslova


Protekli period bio je veoma izazovan za JU Apoteke Sarajevo ne samo zbog pandemije nego i zbog generalnog stanja u ovoj oblasti u Bosni i Hercegovini.

“Velika konkurencija, meki uslovi za otvaranje apoteka te nedovoljna inspekcijska kontrola u ovoj oblasti neki su od eksternih faktora koji su uticali na urušavanje stabilnosti JU Apoteke Sarajevo“, kazao je direktor Nedim Hrelja.

Osim toga, stanje u JU Apoteke Sarajevo u prethodne tri godine bilo je vrlo kompleksno, što je zahtijevalo i ozbiljan sanacioni plan za 2020. godinu.

“Sredinom poršle godine imenovan je novi menadžment koji je sa sobom donio nove i savremene ideje poslovanja koje već u ovoj godini rezultiraju uspjehom i rastom u svakom segmentu. Ostvarili smo uštede i bolje pozicioniranje na tržištu. Sanirali smo zatečeni gubitak za 11 posto racionalizacijom i kontrolom troškova, bez smanjenja ili otpuštanja zaposlenika. S obzirom na situaciju uzrokovanu pandemijom, veliki broj naših strateških očekivanja nisu u potpunosti ispunjena. Bez obzira na to, u završnicu poslovne godine ulazimo energično i sa velikim optimizmom“, istakao je Hrelja.

Novom menadžmentuu fokusu su zaposlenici, zbog čega su početkom ove godine osnovali i Centar za kontinuiranu edukaciju farmaceuta sa ciljem unapređenja njihovih stručnih kompetencija. Osim toga, otvorena su i nova radna mjesta kako za magistre farmacije tako i za mlade ljude drugih profila.

“Prateći svjetske standarde uvodimo i neke novine. Jedna od njih je otvaranje takozvanih otvorenih apoteka, robotizovanih apoteka. Ovaj koncept korisnicima omogućava bolju dostupnost bezreceptnih lijekova, dijetetskih proizvoda, organske hrane, opreme za majku i dijete, kozmetike ,ali i lijekova na recept, a sve uz savjet stručnog kadra. Taj koncept uskoro planiramo primijeniti i renoviranjem naših postojećih objekata te otvaranjem novih“, kazao je Hrelja.

Uz to, u ovoj ustanovi radei na inoviranju palete proizvoda i usluga kao ina proširenju asortimana vlastitog branda Galas. Za pomoć korisnicima otvorili su informacioni Call centar (033 22 33 99).

“Radeći u multinacionalnoj kompaniji naučio sam raditi u sistemu koji je uređen u svakom segmentu sa orijentacijom na profit i inovacije. Naša javna ustanova sa obavezom društvene odgovornosti i samostalne komercijalne održivosti je složeniji koncept poslovanja i organizacije. Moje ambicije su da stečenim iskustvom doprinesem razvoju i modernizaciji JU Apoteke Sarajevo i kreiranju i uvođenju nove korporativne kulture“, istakao je Hrelja.

Ciljeve za sljedeću godinu JU Apoteke Sarajevo usklađuju sa svojim osnovnim strateškim ciljevima, a oni su zadovoljan korisnik usluga/pacijent, zadovoljan zaposlenik, finansijska stabilnost te opće dobro društvene zajednice.

Piše: Minela Pamuk

Poslovne novine