Lifestyle

Hajde da imamo vremena – Grand kafa


Više je nego jasno da danas svi brzo živimo, da dan mjerimo često u sekundama, ali i da nam vrijeme ponekad odlazi na pojedine stvari koje i nisu toliko bitne.

Nemam vremena” je postala uzrečica, postala je slogan sadašnjeg vremena, makar se to odnosilo na stvarne obaveze ili na gledanje u ekrane. Čak je i zajednička kafa postala gubljenje dragocjenog vremena, a upravo su ti trenuci provedeni u druženju sa porodicom i prijateljima, kada usporimo i zastanemo, kada se “ima vremena za kafu”, ono što nas ispunjava, ono što čini život ljepšim i nas sretnijim“, pojašnjavaju iz kompanije.

“Zato, hajde da se podsjetimo šta su bitne stvari u životu. Da definišemo prioritete. Upravo to nam poručuje i nova kampanja Grand kafe”.

Dodaju da danas, možda i više nego ikada prije, treba da uživamo u porodici, prijateljstvu, ljubavi. Ti trenuci uživanja, trenuci kada „imamo vremena“ su oni koji su važni, koji nas ispunjavaju, koji čine život lepršavijim i manje stresnim.

Velika je radost i zadovoljstvo biti dio nove kampanje Grand kafe. Posebno zbog savršenog odabira teme koja okupira svakodnevicu svakog od nas. Kako osvojiti vrijeme, zaustaviti suludi ritam, naći trenutke predaha i čistog užitka? Trenuci ispijanja kafe jesu naša utočišta zadovoljstva i spokoja, a Grand kafa nas svojom novom kampanjom upravo podsjeća na to“, kazala je glumica Nataša Tapušković.

Sličnog razmišljanja je i glumac Gordan Kičić.

“Bila mi je čast i zadovoljstvo da sarađujem sa brendom Grand kafa. Pogotovo što je cijela kampanja osmišljena i napravljena za dobru stvar, a to je da moramo da nađemo vremena za sve ono što nam život čini ljepšim, sretnim, ispunjenijim. Upravo to nam poručuje i nova kampanja Grand kafe“, napominje Gordan Kičić.

Zato hajde da danas ne bude samo jedan gutljaj na brzinu. Hajde da imamo vremena i uživamo u kafi sa nekim koga volimo! Zakuhajte Grand kafu i pogledajte novu reklamnu kampanju OVDJE., poručuju iz kompanije.