Novosti

Klika za Pomozi.ba kreirala softversku platformu za upravljanje zahtjevima za donacije


Humanitarna organizacija Pomozi.ba je tokom pandemije koronavirusa dobila podršku brojnih uspješnih kompanija koje su, ne gledajući isključivo svoju dobit, radile kako bi pomogle zajednici.
Ovakva podrška je od velikog značaja i timovima Pomozi.ba, ali i ljudima koji ovise o socijalnoj pomoći ovog udruženja.

Među kompanijama koje su pokazale društvenu odgovornost u najtežim trenucima je i Klika, jedna od najvećih i najbrže rastućih softverskih kompanija u Bosni i Hercegovini. Klika je tokom pandemije ponudila svoje usluge državnim institucijama u vidu implementacije softverskog rješenja za praćenje osoba u samoizolaciji, ali i realizirala niz projekata sa ciljem pomoći široj zajednici, poput brojnih donacija i izrada softverskih rješenja na pro bono osnovi. Upravo na taj način Klika je pomogla i humanitarnoj organizaciji Pomozi.ba koja se nastankom pandemije susrela sa značajnim povećanjem broja zahtjeva za pomoć.

“Broj zahtjeva koje smo dobijali je dosta povećan, zbog čega nam je bila potrebna pomoć u vidu softverske platforme za evidenciju svih korisnika i njihovih zahtjeva, te donacija. Pored velikog obima posla, udruženje se susreće s raznim izazovima u svom radu, kao što su pokušaji malverzacija i prevara, što nam dodatno otežava posao. Centralizovana platforma bi stoga itekako pomogla našim uposlenicima da prepoznaju i spriječe moguće malverzacije. Zbog toga smo veoma zahvalni kompaniji Klika koja nam je u najtežem periodu potpuno besplatno napravila ovu platformu”, pojašnjava osnivač i predsjednik Udruženja Pomozi.ba Elvir Karalić.

Osnovna funkcionalnost platforme koju je Klika za potrebe humanitarnog udruženja napravila je evidencija korisnika, njihovih zahtjeva za pomoć, te praćenje i izvještavanje dodjele pomoći ili donacija od strane Udruženja Pomozi.ba.

“Ova moderna web aplikacija je okosnica rada udruženja te će bilo koja vrsta pomoći ili donacije biti evidentirana u njoj. Na ovaj način se uspostavlja transparentan uvid u raspodjelu pomoći ili donacija te sam rad udruženja. Proces obrade zahtjeva i dodjele pomoći je u potpunosti automatiziran i pruža uvid u status bilo kojeg zahtjeva. Platforma zapravo predstavlja centralizovanu bazu korisnika pomoći i donacija na nivou Bosne i Hercegovine”, dodaje Karalić.

Iz Klike navode da troškove održavanja i nadgledanja ove višestruko korisne platforme, na čijem razvoju je radio tim sastavljen od software inžinjera te UI/UX dizajnera u sklopu Klika CSR projekta, u potpunosti snosi ova kompanija.

“Neki od naših planova za budućnost su: kreiranje platforme za potrebe ostalih udruženja koja se bave dodjelom pomoći ili donacija, omogućavanje razmjene podataka o korisnicima pomoći s relevantnim institucijama i udruženjima, izrada mobilne aplikacije itd.”, ističe Samir Eljazović, jedan od osnivača kompanije Klika.

Ovo je sigurno tek početak uspješne saradnje kompanije Klika i humanitarne organizacije Pomozi.ba, koja uz ovakvu podršku može ostvarivati svoju misiju i pružiti pomoć što većem broju socijalno ugroženih i oboljelih ljudi u Bosni i Hercegovini.

Jedna od najvećih softverskih kompanija u Bosni i Hercegovini Klika je ove godine pored Sarajeva otvorila ured i u Banjoj Luci. Klika je isključivo fokusirana na razvoj softvera za internacionalne klijente širom svijeta. Do sada je radila s velikim svjetskim brendovima kao što su Intel, Cisco, McAffee, Unilever, Sleep Number, Bawag PSK, Natixis, Fidor i drugi. Kompanija je najviše prisutna na američkom i tržištu EU gdje radi sa startapima i velikim korporacijama iz različitih industrija s fokusom na IoT, Fintech i Sales gdje je izgradila zavidnu ekspertizu i postala prepoznatljiva u polju u kojem djeluje.

Klika je kompanija kojoj je na projektu “100 najvećih u BiH” dodjeljena najveća nagrada ovog projekta, a to je pečat 100 najvećih.