Novosti

Svaka sedma šoljica popijene kafe na svijetu je NESCAFÉ


NESCAFÉ, jedan od najpoznatijih brendova kafe, jučer je proslavio svoj 83. rođendan.

Prema istraživanjima, svaka sedma šoljica popijene kafe na svijetu je NESCAFÉ, čija se receptura pomno prilagođava lokalnim tržištima.

Bh. građani uživaju u brojnim okusima iz NESCAFÉ asortimana – od pjenastih cappuccino napitaka, snažnih espresso okusa, do instant kafe vrhunske arome.

„Konzumaciju kafe povezujemo uvijek s kofeinom, dok šoljica kafe sadrži i čitav niz aktivnih supstanci koje joj daju specifičan miris i okus, ono nešto, zbog čega je omiljeni napitak. Povoljno djeluje i na održavanje adekvatne tjelesne mase te, između ostalog, prevenira kardiovaskularne bolesti, dijabetes i želučane žučne kamence.“, istakla je Koraljka Novina Brkić, nutricionistica kompanije Nestlé.

NESCAFÉ ove godine obilježava i desetu godišnjicu od pokretanja NESCAFÉ plana, a koji u cilju ima da do 2025. godine ima 100% odgovornog uzgoja i to u ambalaži koja se može reciklirati ili ponovo upotrijebiti.

U trenutku kada obilježavamo deset godina uspješnog provođenja NESCAFÉ Plana, želimo odati priznanje svim svojim partnerima koji su doprinijeli implementaciji ovoga programa – od poljoprivrednika koji su uzgajali i pažljivo brali odabrana zrna kafe, preko znanstveno-istraživačkih centara koji su svakoj mješavini pridružili najbolji okus, do naših stručnjaka koji su nas savjetovali u poljoprivrednim praksama i potrošačima koji su nas svojim izborom podržali u očuvanju budućnosti kafe.“, rekla je Gordana Dragičević, Brand Manager.

Nestlé će objaviti novi i prošireni putokaz održivosti brenda NESCAFÉ prije kraja godine, te će nastaviti raditi na poticanju snažnijeg i održivijeg sektora kafe.