Tema u fokusu

TELUS International (CCC) očekuje poslovni rast preko 70 posto do kraja 2021.


Kompanija Competence Call Center (CCC) , koja sada posluje kao dio TELUS International d.o.o. Sarajevo do kraja 2021. očekuje poslovni rast preko 70% , daljnju ekpanziju poslovanja, kao i udvostručenje broja zaposlenih u poslovnici u Banjoj Luci.

TELUS International razvija inovativna cjelovita rješenja i tehnologije sljedeće generacije, a njihov fokus je na kontinuiranoj optimizaciji korisničkog iskustva kroz sve klasične i digitalne komunikacijske kanale.

Prema riječima Aldina Hadžića, Call Centar menadžera, njihov tim od ukupno 350 motiviranih zaposlenika brine o međunarodnom tržištu i podržava rast postojećih partnerstava prvoklasnom korisničkom uslugom.

Udvostručen tim u Banja Luci

Uz naše snažno međunarodno prisustvo, nudimo digitalna rješenja i rješenja za iskustva kupaca na preko 50 jezika za neke od najpoznatijih svjetskih marki. Zadovoljni smo što smo uspjeli dalje proširiti svoje prisustvo u BiH i jugoistočnoj Evropi s lokacijom u Banjoj Luci u proljeće 2021. godine. Naš tim od 100 uposlenih u Banjoj Luci radi na međunarodnom projektu u telekomunikacijskoj industriji i udvostručit će svoju veličinu do kraja godine. Trenutno tražimo predane uposlenike, koji će nas aktivno podržavati i pomoći u oblikovanju našeg rasta“, rekao je Hadžić.

Čak i u vrijeme pandemije COVID-19, u TELUS International uspjeli su realizirati planirane projekte, uspješno njegovati postojeća partnerstva i postići ili premašiti dogovorene ciljeve.

Oborili poslovne rekorde iz 2020.

CCC ima konstantnu tendenciju rasta iz godine u godinu, a zahvaljujući uspješnom poslovanju naše firme svrstani smo među „100 najboljih u BiH“. Do kraja 2021. očekujemo rast od preko 70%, s obzirom da smo već u prvoj polovini 2021. godine oborili poslovne rekorde iz prethodne godine“, naglasio je Hadžić.

Partnerstva sa tržišnim liderima iz različitih industrija, koji su dobili više međunarodnih nagrada, suštinski su faktor tržišne diferencijacije za TELUS International.

Nagrada na International Business Stevie® Awards

Shodno tome, bh. TELUS International tim i njegov partner Tchibo dobili su u 2020. godini nagradu u kategoriji „Tim za korisničku podršku godine“ na International Business Stevie® Awards. Na globalnom finalu Global Top Ranking Performers Awards, projekat je također nagrađen zlatom u kategoriji „Najbolje u korisničkoj službi“, istakao je Hadžić.

U ovoj kompaniji nude svojim uposlenicima u Bosni i Hercegovini međunarodno fleksibilne opcije rada od kuće sa sigurnim ugovornim i okvirnim uvjetima.

Zadovoljni smo što smo uz veliku podršku naših partnera, uspjeli u najkraćem mogućem roku omogućiti rješenja radom od kuće za više od 90% naših zaposlenih i podržati naše partnere s uobičajenim visokim kvalitetom. Kao globalno zastupljena kompanija, pružamo svojim zaposlenicima priliku za razvoj, kako na ličnom, tako i na profesionalnom nivou, nagrađujući njihov rad i zalaganje“, dodaje Hadžić.

CCC je osnovan 1. jula 1998. godine u Beču, a danas posluje pod imenom TELUS International, te ima preko 50.000 zaposlenih, koji rade na više od 50 lokacija u 20 zemalja širom svijeta i nude digitalna rješenja za korisničko iskustvo na preko 50 jezika. Za svoje dugogodišnje uspješno poslovanje kompanija je dobila više od 60 međunarodnih nagrada.

Ojačana spajanjem s globalnim igračem kao što je TELUS International, naša CCC kompanija može se nadati pozitivnoj budućnosti s daljnjim koracima širenja. Na našim lokacijama u Sarajevu i Banjoj Luci radujemo se novim projektima korisničkog iskustva, digitalnim rješenjima i daljem rastu“, rekao je Hadžić.

Piše: Irena Vasić Dobrić