Tema u fokusu

TELUS International: Vodeći poslodavac u Bosni i Hercegovini koji klijentima pruža više od podrške


Svijet u kojem živimo postaje sve digitalniji, a brendovi koriste tehnologiju više nego ikad kako bi izgradili smislene veze sa svojim klijentima. Svaka tačka kontakta sa klijentom predstavlja priliku za izgradnju brenda, a priliku za izgradnju svoje kompanije u digitalnom svijetu upravo vidi i kompanija TELUS International Northern Europe (bivši CCC).

Iskustvo kupaca, kako je za Poslovne novine kazao Aldin Hadžić, Call-Center manager, je više od puke podrške. Tu se, dodaje, radi o pružanju holističkog iskustva, stvaranju trajnih odnosa i inspirisanju kupaca da postanu ambasadori brenda.

Kao TELUS International Northern Europe pružamo podršku korisničkom iskustvu na preko 50 jezika na svim tradicionalnim i digitalnim kanalima. Stručnjaci smo u dizajniranju, izgradnji i pružanju najboljeg korisničkog putovanja kako bismo podržali lojalnost i rast brenda“, pojašnjava Hadžić.

Partnerstvo sa TELUS International-om, dodaje, klijentima obećava najbolje od high-tech i high-touch korisničkih iskustava.

Mi preuzimamo vlasništvo nad potpunim digitalnim CX putovanjem služeći vrhunskim svjetskim brendovima i rušiteljima tržišta u nizu industrija. Usluge kompanije podržavaju cijeli životni ciklus putovanja svojih klijenata u digitalnu transformaciju i omogućavaju im da brže prihvate digitalne tehnologije sljedeće generacije kako bi postigli bolje poslovne rezultate. Potičući sve faze rasta kompanije, TELUS International je partner sa brendovima širom vertikala industrije visokog rasta, uključujući tehnologiju i igre, komunikacije i medije, e-trgovinu i fintech, zdravstvenu zaštitu, putovanja i ugostiteljstvo“, kazao je Hadžić.

TELUS International posluje u Sarajevu od oktobra 2018. godine, a u proljeće 2021. godine proširili su svoje prisustvo u Evropi sa lokacijom i u Banjoj Luci.

Ono što je posebno značajno na ovom veoma interesantnom tržištu za nas je savršeno uklapanje naše korporativne kulture i članova lokalnog tima. TELUS International je vodeći poslodavac u Bosni i Hercegovini, koji članovima tima pruža atraktivne ponude za zapošljavanje, interne mogućnosti obuke i izglede za napredovanje – otprilike 90 posto upražnjenih rukovodećih pozicija se regrutuje interno. Naši partneri visoko cijene profesionalnost, kvalitetu i obuku članova našeg tima“, ističe Hadžić.

Protekla godina izuzetno je dobra za TELUS International, zahvaljujući stalnim predanim naporima globalnog tima kompanije. Ostvarili su mnoge prekretnice u 2021. godini, kao što je uspješno debitovanje kao javno kotirana kompanija na berzi u New Yorku i Torontu, unaprijedili su globalno vodstvo u uzbudljivom segmentu AI usluga kroz kontinuiranu integraciju strateških akvizicija i dobili su imenovanje ‘Leader’ na IDC MarketScape: Worldwide Digital Customer Care Services 2021-2022.

Internacionalno radimo sa vrhunskim globalnim i disruptivnim brendovima iz različitih industrija. Mnoga imena naših klijenata su povjerljiva, ali uključuju vrlo poznate međunarodne kompanije. Konkretno u Bosni i Hercegovini, mnogi klijenti s kojima sarađujemo su u sektoru e-trgovine, maloprodaje, osiguranja i turizma“, kaže Hadžić.

Iako ne može govoriti o detaljima planova kompanije za naredni period, Hadžić kaže kako je rast bio u srži strategije TELUS Internationala i ostat će ključ njihoovg uspjeha, kako na nacionalnom, tako i na međunarodnom planu.

TELUS International je prepoznat kao vodeći poslodavac u Bosni i Hercegovini. Naša kultura i snažne temeljne korporativne vrijednosti koje svakodnevno vode naše odluke i akcije igraju važnu ulogu u reputaciji koju smo postigli u regiji. Uz to, sa našim atraktivnim ponudama zapošljavanja, mogućnostima interne obuke i izgledima za napredovanje (otprilike 90% viših pozicija se regrutuje interno!), uspjeli smo izgraditi visoko angažiran, dobro obučen, empatičan i posvećen tim“, pojašnjava Hadžić njihov recept uspjeha i razlog zbog kojeg je TELUS International jedna od brzorastućih kompanija.

TELUS International se pokazao otpornim i na produženu pandemiju i pokazao je svoju sposobnost da nastavi sa značajnim rastom poslovanja. U decembru 2020. kompanija je kupila Lionbridge AI, a za nešto više od šest mjeseci kasnije, u julu 2021., kupila je Playment. Brza integracija ovih kompanija omogućila im je da ubrzo nakon toga pokrenemu svoju diviziju AI Data Solutions i globalnu AI zajednicu lingvista, ocjenjivača i bilježnika podataka.

TELUS International je osnovan 2005. godine i započeo je u to vrijeme kao jedinstveni centar za isporuku korisničkog iskustva (CX) na Filipinima sa manje od 2.000 članova tima. Od tada se mnogo toga promijenilo. Sada imaju više od 17 godina iskustva u industriji, te je njihov tim narastao na više od 62.000 članova i prostire se na preko 50 lokacija širom svijeta.

Razgovarala: Minela Pamuk