Tema u fokusu

JYSK ove godine bilježi rast prometa od skoro 12 posto


Od samog ulaska na bh. tržište kompanija JYSK posluje sa vrhunskim rezultatima. Finansijska godina koja završava 31. augusta pokazuje trend rasta. Ove godine, kako je kazao Igor Opačić, Retail Menadžer za BiH, bilježe rast prometa od skoro 12 posto i rast broja kupaca od 6,5 posto.

Tu bih izdvojio posebno grupe proizvoda poput vrtnog namještaja, posteljina i dekorativnog programa te namještaja za uređenje interijera na kojima bilježimo dvoznamenkasti rast“, istakao je Opačić.

I prošla godina za JYSK, dodao je, bila je prilično dobra, te su je završili s rastom prometa od preko 4 posto. To je, kaže Opačić, još jedan dokaz da su kupci prepoznali sve njihove vrijednosti, a prije svega kvalitet proizvoda, odlične cijene, personalan pristup, te brigu za zaposlene i održiviji način poslovanja.

JYSK trenutno u BiH posluje sa 26 prodavnica, a u narednih 6 mjeseci planiramo dva nova otvorenja. Prvu prodavnicu otvorili smo 2010. godine u Sarajevu koja je ove godine u martu ujedno postala i prva prodavnica XL formata u regionu. Ono što XL koncept razlikuje od uobičajenog formata JYSK prodavnica je veća kvadratura, što kupcima pruža bolju preglednost i bitno širi asortiman. Iako je zadnjih godina prisutan trend rasta kupovine putem webshopa, za neke odluke kupci preferiraju isprobati proizvode, posebno ako se radi o komadima namještaja poput kreveta ili fotelje. Upravo je ovakav XL format idealno rješenje za njih“, kazao je Opačić.

Novi skandinavski način uređenja prodavnica prema konceptu 3.0 predstavili su na tržištu BiH prvi put početkom 2019. godine u Gradačcu. Time je kompanija JYSK krenula u kompletno preuređenje postojećih trgovina kojima je cilj da svaki kupac osjeti poseban doživljaj kupovine koji se ističe jednostavnošću i inspirativnošću.

Ove godine odlučili smo ubrzati kompletan proces modernizacije u odnosu na inicijalan plan tako da se završetak tog procesa očekuje do kraja 2024. godine. Trenutno zapošljavamo skoro 200 radnika, a naše potrebe stalno rastu u skladu s razvojem poslovanja i otvaranjem novih prodavnica. Ono što je specifično za našu skandinavsku poslovnu kulturu je to što vjerujemo da kontinuiranim ulaganjem u razvoj i edukaciju postojećih kadrova postižemo maksimalan učinak po pitanju zadovoljstva i motivacije naših djelatnika, a nema ništa učinkovitije i moćnije od motiviranog djelatnika. U JYSKu želimo ambiciozne zaposlenike sa željom za razvojem. Kad ih biramo, trudimo se odabrati one koji žele napredovati i stvarati dugoročnu karijeru“, istakao je Opačić.

Osnivač kompanije Lars Larsen, kaže Opačić, postavio je jasan cilj u kojem nema stagnacije, a to je ekpanzija i kontinuiran rast. Podsjetio je kako su nedavno proslavili 3.000 otvorenih trgovina i ambiciozno sebi postavili novi cilj.

Na globalnom nivou, plan nam je proširiti poslovanje na 5.000 trgovina, a da bi se to ostvarilo, svaka država mora doprinijeti svojim napretkom i novim otvorenjima uključujući i BiH. U JYSKu smo jako ponosni na izražen natjecateljski i timski duh među našim zaposlenima. Organiziramo interna natjecanja u kojima najbolji timovi dobivaju nagrade poput bonusa te zajedničkih druženja u obliku putovanja i večera. Svake godine, najbolji Store Manageri (rukovoditelj prodavnice) imaju mogućnost osvojiti i službeni auto na korištenje jednu godinu u poslovne i privatne svrhe, a svi zaposleni u prodavnici ostvaruju bonuse čiji iznos ovisi o rezultatu koji ostvari cijeli tim. Ono što nas izdvaja je da dva puta godišnje zatvaramo sve prodavnice. Dva su velika razloga – JYSK Party i Family day. Na našem godišnjem Partyju sudjeluje više od 1.000 zaposlenih iz BiH i ostatka regije kako bismo svi zajedno proslavili uspješnu godinu iza nas, dok Family day svi naši zaposleni provode u zajedničkom druženju sa svojim obiteljima i kolegama“, zaključio je Opačić.

Piše: Minela Pamuk