Tema u fokusu

Svi znaju za GOTIVU – GOTIVA je postala sinonim za kvalitet (VIDEO)


Pretvaranje ideja u stvarnost posao je koji tim Gotive, videoprodukcijske kuće iz Sarajeva, uspješno obavlja već dvadeset godina. Rade na izradi reklama, muzičkih spotova, filmova, a o uspješnosti njihovog rada govori i činjenica da su prepoznatljivi i veoma traženi na tržištu.

 

SHOWREEL

Muris Beglerović sve ove godine uspješno vodi tim koji daje najkvalitetnije proizvode u oblasti u kojoj posluju. Ne voli da govori mnogo o postignutim uspjesima, ali je istakao jednu činjenicu – Svi znaju za Gotivu, a da je to stvarno istina provjerili smo i kod nekih njihovih klijenata, koji ne samo da znaju za Gotivu već su i prezadovoljni poslom koji je Gotiva uradila za njih. Jedan od njih je i Tvornica cementa Kakanj. Mahira Softić iz Tvornice kaže kako su zajedno sa Gotivom radili korporativni film za kompaniju.

Moram istaći da smo bili vrlo zadovoljni tom saradnjom počevši od samog profesionalnog pristupa pa do konačnog rezultata koji smo dobili. Naš film zahtijevao je snimanje na mnogo lokacija širom cijele BiH i na nekoliko lokacija u Hrvatskoj. No, bez obzira na veliki broj lokacija, naša komunikacija je tekla vrlo glatko. Vrlo važno je reći da su svi zadati rokovi bili ispoštovani, što meni predstavlja jednu od važnijih stavki kod ovog vida poslovanja”, kazala je Softić.

Ekipa Gotive, dodala je, ostavila je i svoj lični otisak na video i unijeli su neki malo drugačiji pristup.

Vrlo lako su se uklopili u naš kolektiv kao da su dijelom njega, što nam je olakšalo saradnju i komunikaciju. Ponavljali smo određene scene dok na kraju ne bismo svi bili zadovoljni. Ono što me je posebno obradovalo bila je spremnost da nauče o specifičnostima naše proizvodnje i naših poslovnih aktivnosti, trudeći se da sve to primijene u filmu koji smo snimali. Saradnja sa produkcijom Gotiva se naravno i dalje nastavlja i sigurna sam da ćemo koristiti njihove usluge i u budućim projektima ovog tipa koje budemo radili. S obzirom na to kako smo bili zadovoljni saradnjom, rado ih preporučujem i drugim našim poslovnim partnerima”, kaže Softić.

Kompanija se također može pohvaliti i saradnjom sa Al Jazeera Media Network.

Saradnjom su zadovoljni i u Porsche BH, a brend menadžer Armin Mulović, kaže kako je Gotiva za njih radila produkt kampanju Macan II.

Posao je odrađen profesionalno, tajming je bio odličan i dobili smo kvalitetan proizvod na kraju. Mnogo puta smo dobili pohvale od proizvođača Porsche AG. Radili smo i korporativni video za cijelu kompaniju koji je fenomenalan i za njega smo dobili samo pohvale”, kaže Mulović.

Iskustvo poslovanja sa Gotivom Mulović je ocijenio odličnim, te kaže kako je cijela ekipa izuzetno ljubazna i profesionalna.

Ako se pripremite dobro nećete imati problema, ali svakako su spremni za svaku pomoć i inovativnost. Rade na visokom nivou, što je meni za brend Porsche veoma bitno. Ne znam još koji tačno projekt će biti u pitanju, ali u budućnosti ćemo sigurno sa Gotivom raditi i dalje”, poručio je Mulović.

NOVOGODIŠNJA REKLAMA ZA LUTRIJU BIH

Osim ovih, Gotiva se može pohvaliti saradnjom i sa brojnim drugim velikim kompanijama za koje su radili velike projekte, a neki od njih su i za inostrano tržište.

S obzirom da rade sa najuspješnijima, tako je i za kompaniju Poslovne novine 2020. godine uradila video serijal pod sloganom “Moramo naprijed”, a u sklopu 33. po redu projekta “100 najvećih u BiH”, koji kompanija tradicionalno organizuje u suorganizaciji sa Vanjskotrgovinskom komorom Bosne i Hercegovine i bonitetnom agencijom LRC d. o. o. Sarajevo.

Gotiva video production nudi cijeli niz video i animacijskih usluga za komunikaciju proizvoda ili usluge na način koji privlači, zabavlja i inspiriše publiku. Video produkcijski tim ima ogromnu količinu znanja, vještina i kreativne vizije svjetske klase. Svaki koncept mogu pretvoriti u izuzetnu stvarnost.

DUGOROČNA SARADNJA SA HIFA GRUPACIJOM

Ono što nas razlikuje od konkurencije je naša sposobnost da pružimo visokokvalitetne proizvodne vrijednosti i isporuku u svemu što radimo. Naš interni kreativni tim blisko sarađuje sa klijentima od početnog koncepta do konačne isporuke, osiguravajući da pouzdano ispunimo i nadmašimo sve njihove zahtjeve za video produkciju. Gotiva je postala sinonim za kvalitet”, kazao je Beglerović.

NOVA REKLAMA ZA SIKA BIH

Portfolio sa ostalim video klipovima možete pronaći na https://www.gotiva.ba/portfolio.pdf, a više o videoprodukcijskoj kući Gotiva pročitajte na: www.gotiva.ba

Piše: Minela Pamuk