Međunarodna kompanija TELUS International objavila je oglas za zapošljavanje u kojem traži 10 zaposlenika u Bosni i Hercegovini za svoju korisničku službu.
Ova kompanija listirana na Njujorškoj berzi zapošljava koordinatore za korisničku uslugu za poznatu osguravateljsku kompaniju AXA, a radni zadaci obuhvataju primanje telefonskih izvještaja o štetama, stručnu podršku i savjetovanje za kupce u situacijama kvara/nesreće na motornom vozilu, izdavanje dokumenata vozila potrebnih za promet, tehničku podršku za korisnike na AXA-inom online portalu za korisnike, kao i stručnu provedbu upravljanja informacijama i pritužbama.
Kompanija nudi fiksnu osnovnu plaću od 1.400 KM i bonus mogućnosti, uz isplatu bonusa dobrodošlice od 200 KM bruto.
U oktobru 2018. u BiH je stigla kompanija Competence Call Center (CCC) koja je postala dio TELUS Internationala, a osim u Sarajevu ima rašireno poslovanje i u Banjaluci.
TELUS International razvija inovativna cjelovita rješenja i tehnologije sljedeće generacije, a njihov fokus je na kontinuiranoj optimizaciji korisničkog iskustva kroz sve klasične i digitalne komunikacijske kanale.
Integrirana rješenja i mogućnosti TELUS Internationala obuhvaćaju digitalnu strategiju, inovacije, savjetovanje i dizajn, digitalnu transformaciju i rješenja životnog ciklusa IT-a, označavanje podataka i inteligentnu automatizaciju te višekanalna CX rješenja koja uključuju moderiranje sadržaja, rješenja za povjerenje i sigurnost te druga upravljana rješenja.
Riječ je o brzorastućoj kompaniji, koja je u prošloj godini u BiH ostvarila poslovne prihode od 20,46 miliona KM, a neto dobit od 3,75 miliona KM.
Godinu ranije CCC je ostvario poslovne prihde od 9,0 miliona KM, a neto dobit od 2,6 miliona KM. Broj zapsolenih je na kraju 2021. godine, prema finansijskom izvještaju, iznosio 364 zaposlenika i udvostručen je u odnosu na godinu ranije.