Tema u fokusu

Kompanija dm kontinuirano radi na razvoju i unapređenju poslovanja


Protekla poslovna godina za kompaniju dm je prošla u znaku uspješnog poslovanja i značajnih investicija. Na osnovu dobrih poslovnih rezultata dm je za 2020. i 2021. poslovnu godinu proglašen dobitnikom priznanja „100 najvećih“ kao prvoplasirana kompanija po ostvarenom prihodu u djelatnosti „Trgovina na malo kozmetičkim i toaletnim proizvodima u specijaliziranim prodavnicama“.

Kontinuiran poslovni rast tokom godina omogućio je dm-u ulaganja u svim segmentima poslovanja, pa je tako u protekloj poslovnoj godini investirano 7,8 miliona KM u centralu, distribucijski centar te preuređenje postojećih i otvorenje novih dm prodavnica čija je mreža do danas narasla na 83 prodajna objekta u 44 bh. grada.

Active beauty aplikacija

Uspješno poslovanje kompanija dm zahvaljuje i svojoj filozofiji, gdje važnu ulogu ima održivost koja prožima sve sfere poslovanja od ekonomske, ekološke, društvene do kulturološke. Zahvaljujući ovakvom načinu poslovanja u kojem su kupac, zaposlenik i poslovni partner uvijek na prvom mjestu dm je uspješno prilagodio svoje poslovanje i u doba covida, kada se tržište moralo prilagoditi jednom sasvim novom modelu poslovanja.

U središtu poslovanja ove kompanije su potrebe kupca iz čega je proizašla i cjenovna strategija #UVIJEKPOVOLJNO zahvaljujući kojoj dm kupci mogu odlučiti kada, kako i u kojoj dm prodavnici će kupovati proizvode po sniženim cijenama.

„U tom svjetlu smo početkom tekuće godine javnosti predstavili i jedinstveni active beauty program lojalnosti koji kupcima nudi mogućnost da uz active beauty mobilnu aplikaciju i digitalnu karticu ostvare mnoge pogodnosti. Osim redovnog sakupljanja bodova, uz digitalnu karticu prilikom svake kupovine, za kupce dodatnu vrijednost imaju i online kuponi s višestrukim bodovima, čija se ponuda ažurira svake dvije sedmice. Uvođenjem active beauty programa lojalnosti, želimo nagraditi vjernost kupaca, te kupovinu učiniti što jednostavnijom i transparentnijom kroz uvid u bodovno stanje te protuvrijednost sakupljenih bodova u novcima“, kazali su iz kompanije dm.

dm razvija asortiman domaćih proizvoda

Kompanija dm kontinuirano radi na razvoju asortimana u korist domaćih proizvoda, kako redovnim uvrštavanjima u ponudu, tako i putem sada već dobro poznate kampanje {ZAJEDNO} za bolje sutra. Ono što daje dodatnu vrijednost ovoj kampanji je da proizvođači dobiju i stručno savjetovanje te mentoring kada je u pitanju uvrštavanje proizvoda u trgovački lanac, kao i potpunu marketinšku podršku.

„Omiljena drogerija žena širom BiH veliku podršku pruža i ženskom poduzetništvu, pa je tako 2020. godine u suradnji s lifestyle portalom Bonjour.ba nastala priča o FEEL GOOD majici čijom kupovinom kupci doniraju sredstva za razvoj ženskog poduzetništva te stvaranje uspješnijeg poduzetničkog okruženja u Bosni i Hercegovini. Ove godine javnosti je predstavljena FEEL GOOD majica Vol. 3 – „SAVRŽENA“, a čiji vizuelni koncept potpisuje Haris Jusović, poznati bh. grafički dizajner i vizualni umjetnik. Dio od prodaje majica dm će usmjeriti na organizaciju poslovne akademije za bh. preduzetnice“, poručuju iz dm-a.

Održivost zastupljena u svakom segmentu poslovanja

Ono što dm izdvaja u odnosu na konkurenciju je zastupljenost održivih proizvoda u svom asortimanu. Kompanija dm ulaže velike napore da kroz spoj održivosti i kreativnosti što više „ozeleni“ svoje poslovanje. Upravo iz ovih nastojanja u junu 2022. u sklopu društveno – odgovorne kampanje dm {ZAJEDNO} za bolje sutra – eco edition kompanija dm je odabrala 17 ekoloških projekata koji direktno doprinose zaštiti i očuvanju okoliša, iz 13 gradova širom BiH, a čiju realizaciju će podržati sa blizu 60.000 KM.

Unatoč krizi izazvanoj pandemijom, u protekle dvije godine dm je kontinuirano provodio uobičajene kampanje iz ovog segmenta poput Giving Friday – podrška radu narodnih kuhinja. Organizacijom dm Ženske utrke, u nešto drugačijem, prilagođenom formatu, u kojoj je učestvovalo više od 3.000 trkačica širom BiH, realizirana je kampanja podrške razvoju dječjeg i omladinskog sporta. U sklopu te donacije donirano je više od 17.000 KM na adrese 13 sportskih udruženja i klubova za djecu i mlade.

Od najpoželjnijeg poslodavca do lidera održivog razvoja

Već osam godina zaredom zaposlenici i oni koji to žele postati zajedno s kupcima biraju dm kao najpoželjnijeg poslodavca. I ove godine dm-u je dodijeljena titula najpoželjnijeg poslodavca među 500 nominiranih kompanija u ukupnom poretku, u sektoru maloprodaje, ali i u posebnoj kategoriji, a to je Najinkluzivniji poslodavac.

„Ono što dm čini najpoželjnijim poslodavcem je načelo po kojem se svakoj pojedinoj osobi, zaposlenoj u dm-u, pruža jednaka mogućnosti rasta i razvoja, kako osobnog tako i profesionalnog. No, tu je svakako i onaj drugi aspekt – materijalni koji se odnosi na sigurnost radnog mjesta, stimulativna primanja i druge nematerijalne benefite. Već dugi niz godina njegujemo dobru praksu isplate trinaeste i četrnaeste plate tj. regresa i božićnice u punom iznosu plate zaposlenika umanjenom za topli obrok i prijevoz, zaposlenicima, a osim toga svi zaposlenici imaju i mogućnost besplatnih sistematskih i stomatoloških pregleda te psihološku podršku. Ove godine, u skladu s porastom cijena na tržištu osnovnih životnih namirnica uzrokovanih inflacijom, vanredno je u maju povećana i plata svim zaposlenicima za 9 posto, pored redovnog povećanja u januaru svake godine“, istakli su iz dm-a.

Osim po nagradi za najpoželjnijeg poslodavca 2022. godina za dm će ostati upamćena i po nagradi koju su osvojili na četvrtom po redu izboru biznis lidera održivog razvoja u BiH, u kojem je učestvovalo više od 200 poslovnih subjekata, predstavnika realnog sektora, a gdje je dm proglašen apsolutnim pobjednikom Nagrade za biznis lidere održivog razvoja u BiH za 2022. godinu.

Razgovarala: M. P.