Tema u fokusu

Prodaja CFMOTO vozila u BiH bilježi rast od čak 107 posto u 2022.


Prodaja CFMOTO vozila u BiH bilježi rast od čak 107% u prvoj polovini 2022. u odnosu na isti period prošle godine. CFMOTO je svjetski lider u prodaji ATV (quad), UTV i SSV vozila, a tu poziciju ima i u BiH, gdje drži udio u prodaji od 62%.

Navedena kompanija ima prednost jer je njegov logo na prednjem dijelu vozila postao znak za ATV (Quad) vozila, za koja su postali prvi izbor u kupovini novog ljubimca, a u njihovoj prodajnoj gami u 2022. godini našla su se i nova UTV vozila

Zbog izuzetno velikog interesa za kupovinu svih vrsta CFMOTO vozila u BiH, njihov zastupnik kompanija Guevara BH d.o.o. Banja Luka, očekuje otvaranje još dva prodajna CFMOTO salona u BiH sa kompletnim prodajnim servisom do kraja 2022. godine.

Sa Adisom Brdićem, direktorom Guevara BH d.o.o. Banja Luka, razgovarali smo o tome šta doprinosi da drže lidersku poziciju u BiH i po čemu se izdvajaju od konkurencije, zatim o velikom interesu koji vlada za prodaju motocikala i ATV vozila kompanije CFMOTO u BiH, koji faktori doprinose njihovom poslovnom uspjehu, kao i daljnjim planovima…

Možete li ukratko predstaviti kompaniju Guevara BH d.o.o.Banja Luka, koja zastupa brand CFMOTO vozila u BiH?

“Guevera BH d.o.o. je osnovana 2011. godine u Banja Luci, kao dio grupacije Guevara d.o.o. Beograd, čija je djelatnost distribucija, veleprodaja i maloprodaja AVT, UTV,SSV vozila, rezervnih dijelova i motocikala brenda „CFMOTO“. Poslovanje je zastupljeno u Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini, Albaniji, S.Makedoniji i Kosovu. Guevera BH također u svom asortimanu ima veliki broj dodatne opreme za sve ljubitelje moto sporta. Guevara BH ima dva prodajna salona, Banja Luka i Sarajevo sa dodatnim servisom za servisiranje vozila brenda CFMOTO. CFMOTO brend je svjetski lider u prodaji ATV (Quad) vozila, istu lidersku poziciju zauzima u BiH, gdje drži udio u prodaji od 62%. CFMOTO u BiH nudi cijelu gamu vozila, koja su dostupna za isporuku odmah. Kako trend ATV vozila raste, tako i Guevara BH bilježi svakodnevno nove klijente, tako da je naša baza podataka bogatija za 600 novih klijenata samo u 2021 godini. Naši veliki kupci su uglavnom Rent-A-Quad kompanije, hoteli i odmarališta iz cijele BiH. CFMOTO ATV vozila možete vidjeti na svim odmaralištima širom BiH.”

Šta nam možete reći o brendu i kompaniji koju zastupate CFMOTO?

“CFMOTO kompanija je osnovana daleke 1989. Godine, kao mala radionica za proizvodnju dijelova za motocikle. Još 1997. godine, CFMOTO je razvio svoj prvi motor sa vodenim hlađenjem, a 2000. godine lansirao svoj prvi skuter.

CFMOTO historija ATV vozila počela je 2004. kada je kompanija započela razvoj motora od 500cc. Sljedeće godine, CFMOTO je po prvi put prisustvovao na EICMA sajmu u Italiji i lansirao ATV 500, prvi ATV u historiji CFMOTO kompanije.

Novi četvorotočkaš iz ATV porodice CFMOTO vozila lansiran je 2011. godine i pokretao ga je V-twin motor zapremine 800 kubika, pod nazivom X8. Ubrzo nakon premijere i X6 je postao globalni hit u ATV svijetu, zbog svojih performansi, snage i pouzdanosti.
Na EICMA sajmu u Milanu 2019. godine, CFMOTO je lansirao svoj prvi električni koncept ATV-a, kodnog naziva „EVOLUTION A„.

CFMOTO je svjetski lider u prodaji ATV, UTV, SSV. Također u svojoj gami prodaje ima i motocikla koji svake godine bilježe rast prodaje. Još od svog osnivanja, u saradnji sa više od 1500 dobavljača, kompanija CFMOTO uspješno je razvila i plasirala na tržište više od 98 modela vozila i 51 model agregata. Modeli naših vozila uspješno se plasiraju ne samo u regionu, već i u više od 92 zemlje širom svijeta. Upravo iz tog razloga kompanija CFMOTO spada u vodeće i napredne proizvođače svjetske klase u Powersport industriji.”

Možete li prezentirati podate o godišnjoj prodaji motocikala i ATV vozila kompanije CFMOTO na tržištu BiH?

“Prodaja CFMOTO vozila u BiH bilježi rast od 107% u odnosu na prvih šest mjeseci 2021 godine. Očekivana prodaje CFMOTO vozila u BiH za 2022 je 600 jedinica sveukupne prodaje vozila. CFMOTO proizvodi su upravo ono što je kupcima potrebno, izuzetan kvalitet i moderan dizajn po povoljnoj cijeni. U našoj prodajnoj gami imamo nova UTV vozila koja nisu bila dostupna prethodnih godina, tako da smo u ovoj godini pokrili navedeni segment.”

Vaša kompanija je prvoplasirana u svojoj djelatnosti. Koji su faktori presudni za ovaj Vaš poslovni uspjeh?

“CFMOTO je prvi brend koji na svjetskom i evropskom tržištu nastoji da bude lider i u „Customer care“ segmentu. Kupac je na prvom mjestu, a usluga treba da bude na vrhunskom nivou. Svi uposlenici Guevara BH daju svoj maksimum kako bi krajnji kupci bili zadovoljni kvalitetom brenda CFMOTO i kvalitetnom uslugom prodaje i servisa.”

Kakva je poslovna strategija CFMOTO za naredni period?

“CFMOTO, kao svjetski brend će u narednim godinama intenzivno raditi na promovisanju i vidljivosti svog brenda. Najveći uspjeh se bilježi u MotoGP gdje CFMOTO ima svoje predstavnike. Novo poglavlje u našoj razvojnoj priči je započelo. CFMOTO je zakoračio na novo putovanje u šampionatu MOTO3 prvenstva! Prvi kineski proizvođač motocikala u MotoGP šampionatu obezbijedio je svoje prve bodove, i time doveo CFMOTO na zavidnu poziciju moto svijeta. CFMOTO tim u BiH će u 2023., pored prodaje ATV vozila, aktivno raditi i na promociji i prodaji motocikala, gdje očekujemo veliki rast prodaje. Naši kupci će u svakom trenutku imati dostupna sva vozila koja nudi CFMOTO, kao i dodatne ponude za financiranje fizičkih i pravnih lica. Kao što smo prethodno spomenuli, Guevara BH posjeduje ovlaštene servise u cijeloj BiH i za svoja vozila nudi garanciju od 3 godine dok pojedini modeli imaju garanciju na 5 godina. Kao što moto naše kompanije kaže CFMOTO „Više nego očekujete“.

Osim što su CFMOTO ATV vozila postala prvi izbor u kupovini novog ljubimca, šta još doprinosi tome da držite lidersku poziciju?

“CFMOTO u BiH ima prednost jer je njegov logo na prednjem dijelu vozila postao znak za ATV (Quad) vozila. Veliki broj prodanih novih vozila dovodi do toga da nas je tržište integriralo u svoje društvo. Veliki broj dostupnih vozila i briga o brandu, kao i korisniku nam omogućava da smo korak ispred konkurencije. Kao ovlašteni distributer rezervnih dijelova za CFMOTO, također imamo veliki magacin rezervnih dijelova koji su dostupni za brzu isporuku i sanaciju vozila u slučaju nužnih kvarova. Veliku ulogu u liderskoj poziciji nam doprinose naši stalni i vjerni kupci sa svojim toplim preporukama, koji su već dugi niz godina uz nas i sa nama, na tome im veliko hvala.”

Koje najvažnije investicije ste realizovali ili ih tek namjeravate realizovati?

“Investicije se vide na našim prodajnim salonima, koje smo uredili prema standardima CFMOTO, gdje trenutno imamo identično uređene salone širom zapadnog Balkana. Investicije će biti intenzivnije u narednim godinama, jer sa rastom prodaje su nam potrebni veći prodajni servisi i veći broj radnog osoblja. Do kraja 2022 očekujemo otvaranje dva nova salona sa pratećim servisom. Također za uspješnu prodajnu godinu je potreban veliki broj lagerskih vozila, gdje je menadžment firme odobrio da u svakom trenutku imamo preko 100 lagerskih vozila u BiH, što je jedna od većih investicija za uspješno poslovanje.”

Koji su prioriteti CFMOTO u BiH do kraja 2022. godine?

“Do kraja godine, CFMOTO u BiH će raditi na brand imidžu, tako da će biti prepoznatljiv i u autoindustriji. Autoindustrija i ATV ( Quad ) u BiH nemaju zajednički marketing prostor kao što je slučaj u Evropskim državama. Pokušat ćemo da prezentujemo naš Brend na najbolji način kako bi kupci od 7 do 77 imali bolji uvid u ATV i motosvijet. Sponzori smo najprestižnijeg takmičenja u Evropi „Hunt The Wolf! Gdje će ekipa CFMOTO Bosna i Hercegovina zajedno sa ATV klubom Vogošća po prvi put imati svog predstavnika. U planu je promocija i lansiranje na tržište novog modela CFORCE X4 i CFORCE X5 koji će veoma brzo obradovati sve ljubitelje ATV sporta.”

Kakvi su poslovni planovi i očekivanja Guevara BH za 2023. godinu i dalje?

“Ako pričamo o 2023 godini, očekujemo povećanje prodaje za min.100% u odnosu na već rastuću godinu 2022. Također kompanija Guevara BH planira širenje mreže kako bi pokrili cijelu teritoriju BiH, gdje bi naši kupci imali adekvatnu uslugu koju zaslužuju.”

Razgovarala: Irena Vasić-Dobrić