Novosti

Mnogo više od cementa: HeidelbergCement postaje Heidelberg Materials


HeidelbergCement postaje Heidelberg Materials. Kompanija je u utorak, 20.  septembra 2022. otkrila svoj novi brend
identitet u prisutnosti stotina zaposlenika u svom sjedištu u Heidelbergu u Njemačkoj. U nazivu se „Heidelberg“ zadržava kao sinonim za kontinuitet i tržišno vodstvo. „Materials” zamjenjuje “Cement” i označava inovativni portfolio održivih i inteligentnih građevinskih materijala kao i digitalnih rješenja.

„Ponosni smo na naše poslovanje s cementom, ali raspon usluga naše kompanije daleko nadilazi cement, kako danas tako još više u budućnosti“, rekao je dr. Dominik von Achten, predsjednik Upravnog odbora.

„Naša budućnost je održiva. Naša budućnost je digitalna. Zahtjevi kupaca, tržište i konkurenti se brzo mijenjaju. Prilike i izazovi ne poznaju granice zemalja, dok komunikacija postaje sve više globalna. Imamo nove prilike da se istaknemo. Bit ćemo prva kompanija u svijetu koja će već 2024. godine ponuditi na veliko cement bez karbona. Snažno napredujemo u skaliranju naših CCUS* aktivnosti: s projektima koje smo već pokrenuli do 2030. smanjit ćemo naše CO2 emisije za 10 miliona tona. Kako bismo u potpunosti iskoristili prednosti koje imamo kao globalni tim, moramo nastupati i djelovati ujedinjeno i govoriti jednim glasom. S našim novim i globalnim brendom Heidelberg Materials, našoj transformaciji dajemo lice i sidro. Nastavljamo predvoditi promjene u našoj industriji koje vode ka održivosti i digitalizaciji – u korist naših kupaca, naših zaposlenika, naših dioničara i društva u kojem živimo.”

Primjena u cijelom svijetu od 2023. nadalje

U prvom koraku, rebranding će započeti na razini Grupe, gdje će se Heidelberg Materials odmah predstaviti
kao brend. Od 2023. nadalje, domaće i međunarodne podružnice postupno će se preimenovati u Heidelberg Materials.

Jon Morrish, član Upravnog odbora i odgovorni za razvoj brenda, rekao je:

„Kao pionir na putu ka karbonskoj neutralnosti i kružnoj ekonomiji u industriji građevinskih materijala, našim kupcima nudimo održivu vrijednost: cilj nam je do 2030. generirati polovicu našeg prihoda s proizvodima s niskim udjelom karbona. Heidelberg Materials je moćan brend koji predstavlja naše globalne standarde kvalitete i održivosti te kombinira snage iz svih zemalja s onima iz cijele Grupe.”

Cilj: prva kompanija s nultim neto emisijama u sektoru

Novi logo spaja racionalnost i emociju. Ujedinjuje tradicionalne vrijednosti i buduća polja djelovanja Grupe. Slikovna oznaka u logu je novost: dva elementa ujedinjena u organskom obliku predstavljaju slovo „h“ , početno slovo brenda. Veći oblik predstavlja konstrukcijski element, a time i tehničku snagu Heidelberg Materialsa. Manji element simbolizira buduća polja djelovanja Grupe.

Novi brend odražava ambiciju da budU otvoreni za promjene, a da pritom ostanU pristupačni i autentični. U isto vrijeme, naglašava da je Heidelberg Materials temeljni stub globalne industrije građevinskih materijala, s konkretnim ciljem: postati prva kompanija u sektoru s nultim neto emisijama. Strategiju i dizajn brenda podržao je MetaDesign, Dusseldorf/Njemačka.