Od 1996. godine, od kada je prisutna na BiH tržištu, Škoda zauzima lidersku poziciju sa prosječnih 20% tržišnog udjela.
“2022. je zaista bila teška godina za automobilsku branšu koju Škoda čak naziva i najtežom u historiji poslovanja kompanije. Jedan smo od najviše pogođenih brendova kada govorimo o kašnjenju isporuka vozila kupcima, a konačni izlazak iz ove krize se nažalost još uvijek ne nazire u 2023. Prosječni rokovi isporuke kreću se od šest mjeseci pa čak i do 18 mjeseci za „najteže“ slučajeve poput modela Octavia. Škoda je međutim u BiH, zahvaljujući određenim vanrednim nabavkama većih flota vozila u posljednjem kvartalu 2022 godine, uspjela značajno popraviti rezultat i vratiti dio izgubljenog tržišnog udjela. Prvu poziciju na tržištu, još od 1996.godine od kada je prisutna na BiH tržištu, Škoda nikada nije izgubila. Dakle više od dvije i pol decenije vladavine u segmentu novih vozila sa prosječnim tržišnim udjelom od 20%. Možemo reći da je time svako peto prodato novo vozilo u BiH jedan od Škodinih modela“, ističe Ismir Omeragić, Škoda brend menadžer za Bosnu i Hercegovinu.
Škoda je u Bosni i Hercegovini zastupljena kroz mrežu svojih ovlaštenih partnera i trenutno broji 14 poslovnica: 12 FFD (full function dealers) sa prodajnim i postprodajnim/servisnim uslugama i 2 koja imaju samo postprodajne/servisne usluge (bez prodaje novih vozila).
Automobilskoj branši predstoje veliki izazovi koje sa sobom donosi EU7 emisijska norma od 2026.godine i izmjena ECE regulativa zbog kojih će automobili iz godine u godinu morati zadovoljavati sve strožije norme s aspekta sigurnosti. „Sa kompanijom Škoda auto smo usaglasili srednjoročni plan poslovanja do 2030.godine koji uključuje postojeću paletu vozila s agregatima na unutrašnje sagorijevanje, kao i paralelno razvijanu paletu električnih vozila od kojih će prvi model biti Enyaq, zatim ga prati nešto manji električni SUV Erlog – gradsko električno vozilo. Portfelj električnih vozila se zaokružuje velikim električnim SUV-om sa sedam sjedišta.
Porsche BH se već izvjesno vrijeme intenzivno zalaže za poboljšanje infrastrukturnih pretpostavki ali i finansijskih poticaja za električna vozila. Zaslugom Udruženja ovlaštenih uvoznika i distributera postignuto je mnogo pomaka na ovom planu pa kao rezultat imamo i privremene mjere snižavanja/ukidanja carina na hibridne i električne modele vozila. Poticaji za kupovinu vozila su dobrim dijelom rezultat kontinuiranog lobiranja branše.