Schwarz Group, koja upravlja lancima Lidl i Kaufland, prijavila je prodaju od 154,1 milijardi eura u svom finansijskom roku 2022., što predstavlja povećanje od 15,4% u odnosu na prethodnu godinu.
Njemačka grupacija je izjavila da raste “na stabilnoj razini” uprkos inflaciji i većim kamatnim stopama, nadoknađujući povećane troškove sirovina, energije i robe “efikasnim upravljanjem procesima”.
Lidl i Kaufland
Lidl je prošle godine prijavio prodaju od 114,8 milijardi eura, što je rast od 13,8% u odnosu na prethodnu godinu. Online prodaja u ovom diskontnom lancu iznosila je 1,9 milijardi eura, što predstavlja povećanje od 8,5% u odnosu na prethodno razdoblje.
Kaufland je, s druge strane, prijavio prodaju od 31,8 milijardi eura prošle godine, što je rast od 16,1%, što je posljedica integracije bivših Real prodavnica.
Na kraju finansijske godine, Schwarz Group je ukupno upravljala sa 13.700 prodajnih mjesta, što je povećanje od 400 u odnosu na prethodnu godinu.