Vizija AA Sport d.o.o. Sarajevo je postati jedna od vodećih kompanija koja inspiriše ljude i pomaže im da sa lakoćom vode zdrav život, što i ostvaruju kroz svoj brand FitPass, a u 2023. su uveli novu aplikaciju koja donosi bezbroj mogućnosti korisnicima.
FitPass je sportsko-rekreativni program AA Sport d.o.o. Sarajevo, pokrenut u oktobru 2017.godine, baziran na konceptu da samo jednom članarinom zainteresovani korisnici mogu koristiti preko 100 sportskih i rekreativnih objekata u BiH.
U okviru FitPass-a, ova kompanija nudi više od 40 aktivnosti na područuju preko 10 bh. gradova. U sistemu se nalaze najbolje teretane, bazeni, fitness centri, plesni studiji, kao i druge ponude fizičkih aktivnosti, koje odgovaraju potrebama pojedinca, uz uštedu vremena i novca.
Prema riječima Amara Fatića, direktora AA Sport d.o.o. Sarajevo, uvođenjem nove FitPass aplikacije u 2023., ukida se korištenje plastificiranih kartica, čime prate moderne tehnologije.
Preko 20.000 FitPass korisnika
„Broj FitPass korisnika konstantno raste i danas imamo preko 20.000 članova, koji su instalirali FitPass aplikaciju na svoj mobilni uređaj. Zahvaljujući FitPass aplikaciji, očitavanje u objektima je beskontaktno i ne može se desiti da korisnici zaborave ili izgube karticu, a što je najbitnije – štitimo planetu. Osim toga, aplikacija donosi bezbroj mogućnosti našim korisnicima. Dodao bih da imamo ostvarenu saradnju i sa preko stotinu pravnih lica na području cijele BiH“, istaknuo je Fatić.
Rast prihoda preko 200 posto
Da AA Sport sjajno posluje, pokazuju i rezultati ove kompanije postignuti u 2022. godini, kada su ostvarili više od 200% povećanja prihoda, kao i više od 300% uvećanje dobiti u odnosu na 2021. godinu.
“Također, i u prvih šest mjeseci 2023. godine bilježimo dalji rast poslovnih prihoda za više od 50%, te očekujemo da će se ovaj trend rasta nastaviti do kraja tekuće godine. Osim toga, bilježimo i znatno povećanje broja korisnika naših usluga”, naglasio je Fatić.
Upornim i istrajnim radom, te kontinuiranim razvojom i fokusom na potrebe klijenata u AA Sportu su osigurali zadovoljstvo korisnika i stvorili njihovu lojalnu bazu.
“Kao firma od povjerenja od koje su korisnici navikli na stalne inovacije i prilagođavanja novim trendovima i zahtjevima tržišta, konstantno pokušavamo da pomjeramo granice i izađemo u susret novim željama i potrebama svojih korisnika. Korisničko iskustvo kako već postojećih FitPass članova, tako i budućih, nam je veoma važno i trudimo se da konstantno unapređujemo sve elemente poslovanja”, dodaje Fatić.
Loyality club do kraja 2023.
Dalji plan razvoja AA Sport obuhvata proširenje mreže objekata, razvoj slabije razvijenih tržišta/gradova, širenje mreže klijenata u ovim gradovima kao i dalji razvoj aplikacije.
“Istaknuo bih i naš program lojalnosti (loyality club), koji planiramo implementirati do kraja 2023. godine, kako bi našim korisnicima omogućili dodatne benefite” rekao je Fatić.