Tema u fokusu

Armin Mulović, Brand Manager marke Porsche u kompaniji Porsche BH: Lifestyle, strast, pouzdanost i imidž – sve u jednom automobilu


Na egzotičnim je Tenerifama nedavno održana konferencija čiji je fokus bila promocija novog modela Porsche Cayenne za tržišta Porsche centralne i Istočne Evrope (PCEE), Kine, Španije, Autralije…

Važno je, s obzirom na to da se mnogo govori o zelenoj agendi i električnim vozilima, da je na Tenerifama prikazan i promovisan i znatno unaprijeđeni Cayenne E-Hybrid/ coupe, koji može preći i do 90 kilometara sa punom baterijom.

Na konferenciji je bio i Brand Manager marke Porsche u kompaniji Porsche BH Armin Mulović.

Za Poslovne novine govori o prelasku Porschea iz premium u luxury segment, o pouzdanosti i prestižu koji su sastavni dio branda poput Porschea, ali i o važnosti zelenog poslovanja i ulaganja u domaću infrastrukturu koja će pratiti električna vozila.

Simbol snage i luksuza  

Porsche je, ako mjerimo godine njegovoga postojanja kao ljudske, gospodin u ozbiljnim godinama. Šta godine donose automobilima poput Porschea?

Mogu slobodno da kažem da je Porsche statusno vozilo, simbol snage i luksuza. Ove godine prelazi u luxury segment i ne želi se zadržavati u premium segmentu. Dakle, idemo korak naprijed i stepenicu više, očekivanja su viša. Želimo da budemo još posebniji, pratimo trendove i smjernice proizvođača.

Vi ste u Porscheu na različitim pozicijama već 16 godina. Čime su obilježene te godine i šta ste jedan drugome dali ili jedan od drugoga naučili – Porsche i Vi?

Biti dio marke Porsche podrazumijeva da niste samo zaposlenik, već živite Porsche 24 sata. Pored posla, Porsche me je naučio da budem ambasador marke, gdje god se našao. Kroz marku sam u prodaji i postprodaji naučio mnogo, od stilova komunikacije, koji su sami početak svakog procesa, do ostvarivanja rezultata prodajom vozila i ostankom klijenta kod marke Porsche. Iskustvo i osjećaj raditi za marku Porsche je neizmjerno. Smatram da uspjeh dolazi polako, ali sigurno, a ne preko noći. Strpljiv rad, red i disciplina, istrajnost, ali i odvažnost da određene korake morate poduzeti kako biste došli do ostvarenja cilja. S markom Porsche mi stojimo stabilno i samouvjereno pred svakim klijentom.

Više od uspjeha

Kada bismo Vas pitali šta je Porsche prije svega – luksuz, pouzdanost, prestiž – šta biste rekli i može li se bilo šta od ovoga odvojiti od Porschea?

I jedno i drugo i treće, ali bih izdvojio riječ „luksuz“. Ako možete sebi nešto ostvariti/priuštiti, da ne uzimate sebi mnogo dragocjenog vremena i uz to ste zadovoljni i sretni, to smatram luksuzom. Porsche je zaista luksuzan automobil i može zadovoljiti svaku osobu u zavisnosti od potreba. 

Porsche je automobil koji se ne kupuje iz puke potrebe za prevozom jer je Porsche mnogo više, rekli ste jednom. Šta je to više? Šta kupujemo kada kupujemo Porsche?

Porsche može da bude ostvarenje sna. Ipak, ako posmatramo cijeli svijet, u auto-industriji, kada dođete u situaciju da sebi možete priuštiti Porsche, tada znajte da ste uspjeli u karijeri, a možda čak i više od toga.

Jeste li zadovoljni kako je Porscheov prvi električni automobil primljen u BiH?

Zadovoljni smo, ali nismo sretni kada je u pitanju infrastruktura za električna vozila u Bosni i Hercegovini. Shodno postavkama auto-industrije, tako će se i procesi promijeniti. 

Novi ciljevi i nove ideje

Od svih kompanija iz automobilske industrije koje posluju u našoj zemlji, najviše ulažete u zeleno poslovanje. U čemu se to najviše ogleda?

Došao je trenutak kada moramo misliti na zaštitu okoliša i, više nego ranije, moramo očuvati zrak kojeg udišemo,  trebamo voziti električna vozila koji će imati CO2 emisije jednake 0. Moramo obezbijediti ambijent u kojem ćemo na jednostavniji način donositi odluke o kupovini električnih vozila. Osviještenost i očuvanje okoliša nisu samo električna vozila, međutim vozila prouzrokuju veliku količinu štetnih materija. Moramo smanjiti CO2 emisije pod hitno.

Porscheova povezanost sa luksuznim destinacijama ili projektima je podrazumijevajuća, pa ni naša zemlja nije izuzetak. Aktivna je Vaša saradnja sa Roof Gardens Trebević. Luksuz uz luksuz ili zelena kompanija simbolično uz planine?

Tako je. Mi pratimo kompanije koje gledaju u budućnost. Moramo postavljati nove ciljeve, nove ideje i ostvarivati ih. Kolege su partneri jer to zaslužuju i to smo kroz nekoliko projekata i pokazali.

Za kraj, vrlo lično – šta je to što Vi lično volite na Porsche automobilima?

Lifestyle, strast, pouzdanost i imidž, a posebno agilitet na cesti.