Novosti

Slovenska Pivovara Laško Union prodala brend pića Sola i Zala kompaniji iza koje stoji Stanić Beverage


Slovenska Pivovara Laško Union u januaru je prodala brend pića Sola i Zala slovenskoj kompaniji Nika Bev iza koje stoji hrvatska kompanija Stanić Beverages. U skladu s ugovorom koncem ovog mjeseca prestaje licencirana proizvodnja ovih bezalkoholnih pića na ljubljanskoj lokaciji pivovare, podsjetili su u ponedjeljak iz pivovare koja će i dalje voditi brigu o njihovoj distribuciji u Sloveniji.

Odluka o prodaji zahvatila je i zaposlenike u opskrbnom lancu koji su vezani uz brendove Sola i Zala. Kako naglašavaju u pivovari, problemi u vezi s tim riješeni su “s pažnjom i u skladu sa slovenskim zakonodavstvom”. Ujedno su pojasnili da je zbog zastoja u proizvodnji 50 zaposlenika dobilo otkaz, a na ljubljanskoj lokaciji Pivovarne Laško Union nakon završetka proizvodnje bezalkoholnih pića ostalo je zaposleno oko 170 radnika. Kako navode, zaposlenicima su ponuđeni i drugi poslovi u kompaniji u skladu s njihovim vještinama i kompetencijama. Ukoliko nisu prihvatili tu mogućnost, dobili su otpremnine u skladu s kolektivnim ugovorom kompanije.

Grad Ljubljana je uvijek bio i bit će kolijevka i dom brenda Union, stoga će pivovara i ubuduće biti prisutna na ovoj lokaciji, ističu iz pivovare.

Kako su naveli, pripremili su trogodišnji investicijski program u ukupnom iznosu većem od 30 miliona eura, gdje se, između ostalog, planira ulaganje u veledrogeriju Davidov hram te daljnja ulaganja u Pivovarnu Laško, “koja će postati jedna od većih Heineken pivovara u regiji“. Sjedište pivovare također ostaje u Ljubljani.

Na događanja se oglasio i ministar privrede Matjaž Han, koji je novinarima u DZ-u rekao da je sistem rada velikih korporacija taj koji snižava cijenu rada. – No, žalostan sam što su kompanijepoput Uniona i Laškog postale punionice. Kao socijaldemokrata, nije mi svejedno što ljudi ostaju bez posla u takvim kompšanijama koje imaju jako dobre rezultate, rekao je.