Potrošači u Bosni i Hercegovinu upućuju sve veći broj žalbi na, uglavnom, ekonomske usluge – kazao je ministar vanjske trgovine i ekonomskih odnosa BiH Mirko Šarović nakon sjednice Vijeća za zaštitu potrošača BiH.
Sjednica je održana u povodu Svjetskog dana prava potrošača, a Šarović je novinarima rekao da se broj prigovora sve više povećava.
“Ovo je alarm za cijelo društvo da se zaštita potrošača mora podići na viši nivo”, istakao je Šarović.
Podsjetio je da je zakon u ovoj oblasti ranije donesen, ali da je bez obzira na to uporište, stanje zaštite potrošača nezadovoljavajuće.
Naglasio je da je potrebna radikalna promjena da bi se zaštita potrošača u BiH barem približavala standardima Evropske unije.
“Zakon o zaštiti potrošača koji smo donijeli prije 12 godina je jedan od prvih reformskih zakona u BiH”, podsjetio je Šarović.
Predsjednik Udruženja ”Futura” koje se bavi zaštitom potrošača, Marin Bago, istakao je da se mora poboljšati pozicija potrošača u svim sektorima, jer se radi o dimaničnoj oblasti.
“Potrošači postaju sve svjesniji svojih prava i to im se mora omogućiti”, kazao je Bago.
Istakao je i problem različitih prava u dva bh. entiteta zbog zakona koji se godinama nije prilagođavao. Dodao je da se postojeći zakon mora poboljšati, a da je na današnjoj sjednici izražena volja za tim korakom.
Svjetski dan prava potrošača u svijetu se obilježava 35 godina na 15. mart, a u BiH od donošenja zakonskog okvira od 2006. godine, prenosi Fena.