Tema u fokusu

Sektori privrede u koje treba ulagati. Odmah!


Započinjanje vlastitog biznisa uvijek je rizično, ali ulaskom u jedan od sljedećih sektora, šanse vam se drastično povećavaju.

1.Konzervirano vino

Otvaranje konzerve vina ne zvuči dobro kao vađenje plutenog čepa, ali popularnost konzerviranih vina doživjela je rapidan rast u posljednjih nekoliko godina. Etablirani brendovi vina i najbolji svjetski vinogradi su na opće iznenađenje preuzeli ovu praksu. Usprkos novoj vrsti ambalaže, proizvod ne gubi na kvalitetu. Ambalaža je praktična mladim konzumentima, koji često posjećuju koncerte i festivale na otvorenom. Generacija millennials očito ima funkcionalnost za prioritet. Povećana potražnja za konzerviranim vinima, uzrokovat će i veliki broj novih brendova na tržištu. Konkurencija na policama supermarketa biće sve snažnija. S njom se možete izboriti prije svega usmjerenim marketingom i upečatljivom ambalažom.

2. Kozmetička tehnologija

Integracija tehnologije u kozmetički biznis kreira prilike za startup biznise i inovacije proizvoda, ali i načina na koji se oni kupuju. Jedna od posljednjih inovacija je tzv. „camera-ready” kozmetika, koja izgleda sjajno na fotografijama, a zasniva se na tome da mašina za šminkanje koristi algoritme za svakog pojedinačnog korisnika. Za ovaj biznis potrebne su vam dobre marketinške sposobnosti i iskustvo s radom na društvenim mrežama. Koristeštenjem društvenih mreža, reklamira se većina kompanija iz ovog sektora. Poteškoća pri započinjanu ovog biznisa je teško mijenjanje navika prosječnog potrošača. Velika, etablirana imena vladaju već godinama i zauzimaju ogroman procenat tržišta. Ipak, sporedne grane ovog sektora, kao što je organska kozmetika, pružaju bolju startnu poziciju novim poduzetnicima.

3. Virtualni sportovi

Shvaćamo da vam pomisao na gledanje drugih ljudi dok igraju video igrice zvuči bizarno, ali činjenica je da se radi o jednom od najbrže rastućih sektora, koji pruža životnu priliku za startup biznise, naročito one vezane za analizu i vođenje statistike unutar video igre.Popularnost online igrica posljednjih nekoliko godina raste astronomskom brzinom. Amazon je prije tri godine za čak 970 milijuna dolara kupio Twitch, mrežu koja uživo prikazuje natjecanja u video igricama. Pokretači biznisa u ovom sektoru trebaju razumjeti kretanje međunarodnog tržišta. Kina i Europa čine 68% ovog sektora. Također, trebaju uvijek biti u toku s ukusima konzumenata, koji se često mijenjaju. U suprotnom sprema im se „game over“.

4.Agent influencera

Zamislite da je legendarni Jerry Maguire, umjesto sportista predstavljao zvijezde Instagrama. Nezamislivo, ali posao budućnosti. Agenti će pregovarati za svoje klijente, kako bi na što bolji način unovčili svoju popularnost na društvenim mrežama. Ova vrsta popularnosti, danas predstavlja izvor velikih prihoda, a agenti su uvijek u potrazi za svojim „dijelom kolača“. Da biste bili uspješan agent trebate imati jaku mrežu kontakata. Ona je prvi korak ka pronalaženju klijenata. Prepreka bi mogla biti nadmoć etabliranih agencija za zastupanje. U ovom sektoru vlada velika konkurencija i velike ribe često jedu one manje, ali predviđa se kontinuirani godišnji rast od 3%, pa je realno očekivati i priliku za nove igrače.

5.Reproduktivna zdravstvena zaštita za žene

Žene sve kasnije dobivaju djecu, za što je potrebno sve više medicinske asistencije i njege. Zbog toga postoji povećan broj poslovnih mogućnosti za startupe. Zahvaljujući ovome, na tržištu se pojavio veliki broj zanimljivih inovacija, kao što su kućno testiranje plodnosti, praćenje i kontrola porođaja i pametno praćenje menstrualnog ciklusa. Sve više žena brigu o reproduktivnom zdravlju uzima u svoje ruke, koristeći se raznim aplikacijama, pa je broj startupa posvećenih trudnoći iznimno narastao. Osnivači ovih kompanija moraju imati veliko poznavanje medicinske industrije, konzumentovih želja i empatiju prema svakom pacijentu. Ono što nam je iz ličnog iskustva svima jasno je da porodice ne štede novac kada je u pitanju reproduktivno zdravlje žene i zdravlje potomstva.

6. Njega starih i iznemoglih

Povećanje broja starijih ljudi se već osjeti, a predviđa se da će se trend nastaviti. Zbog toga postoji sve veća potražnja za njegovateljima. Ovaj sektor se razvija u dva pravca i to: privatni starački domovi i kućna njega starijih. Inovacije u ovom polju su sve naprednije. Startup pod nazivom Intuition Robotics razvio je robota koji može da razgovora i zabavlja starije pacijente. Drugi startup E-VONE pravi cipele sa senzorima, koji alarmiraju porodicu kada pacijent padne.
Pokretač ovog biznisa trebao bi poznavati pravila kućne njege. Također on i njegovi uposlenici morali bi razumjeti pacijente i raditi na međusobnom povjerenju.

Nove kompanije bi morale demonstrirati novu metodologiju, kako bi ih se razlikovalo od postojeće konkurencije.