Tema u fokusu

Može li kupovina biti poklon za očuvanje okoliša?


Jedno od temeljnih načela poslovanja kompanije dm drogerie markt je da kao zajednica uzorno djeluje u svom okruženju. Zbog toga se neprestano bavi temom održivog razvoja.

Od augusta ove godine u dm prodavnicama više nije moguće uzeti malu besplatnu plastičnu vrećicu. Već dugi niz godina dm radi na održivom razvoju te je kao trendsetter na tržištu 2012. godine prvi prestao s besplatnom podjelom velikih plastičnih vrećica i uveo naplatu istih, nakon čega su to učinili i drugi trgovački lanci.

Stoga je i odluka o prestanku podjele malih besplatnih vrećica bila logičan nastavak djelovanja u pravcu očuvanja okoliša i održivosti.

Plastične vrećice važe za jedan od sinonima za bespotrebno iskorištavanje resursa. dm drogerie markt nastoji da u duhu održivog razvoja i pod motom UČINIMO SVJESNO bude primjer ostalima i potakne dobre navike.

Prema dostupnim podacima, godišnja potrošnja plastičnih vrećica u BiH iznosi više od milijardu komada, a mjesečno sto miliona.

Prosječan vijek korištenja tanke plastične vrećice je 12 minuta, nakon čega najčešće završava u prirodi ili na nekoj od deponija u vidu ambalaže za kućni otpad.

Prema istraživanju Centara civilnih inicijativa, potrebno je oko 400 godina da se razgradi plastična vrećica.

Proizvodnja u skladu s održivim razvojem

dm robne marke proizvode se u skladu sa zaštitom okoliša: pažljivim odabirom sredstava, ponovo upotrebljivim pakovanjima, uz što kraće vrijeme za transport.

Proizvodi robne marke koji su proizvedeni prema principima održivosti mogu se prepoznati prema djetelini za održivost na samim proizvodima. dm je uz to dio organizacije WWF (World Wide Fund For Nature), Svjetskog fonda za zaštitu divljih životinja, jedne od najvećih svjetskih organizacija za zaštitu prirode.

Djelovanje u smislu održivog razvoja za dm znači i to da se materijali koji se koriste za pakovanje dm proizvoda pomno biraju te da se vodi računa o tome da li se oni mogu ponovo upotrijebiti.

Iz tog razloga papir i celuloza koji se koriste kao sirovine dolaze iz certificiranih šuma. Većina kartonskih pakovanja nosi oznaku FSC (Forest Stewardship Council), a dio njih i PEFC (The Programme for the Endorsement of Forest Certification), certifikate koji garantuju odgovorno upravljanje drvnim resursima prema načelima održivog razvoja.

Inicijativa dm {ZAJEDNO} za bolje sutra

S ciljem poticanja cjelokupne javnosti na pozitivne promjene, dm je u sklopu kampanje “Učinimo svjesno” pokrenuo i društveno odgovornu inicijativu {ZAJEDNO} za bolje sutra.

Putem iste dm će podržati ekološke projekte u Bosni i Hercegovini, čija će realizacija doprinijeti očuvanju, uređenju i zaštiti okoliša.

„Putem inicijative {ZAJEDNO} za bolje sutra dm traži projekte koji su korisni i značajni za lokalnu zajednicu s ciljem zaštite okoliša i održivosti. Ovo je jedna od mnogih mjera kojima dm nastoji zajedno sa kupcima i građanima BiH unaprijediti životne standarde, doprinijeti povećanju svijesti o važnosti brige o okolišu i životnoj sredini. Vjerujemo da će ova nastojanja biti prepoznata i da ćemo zajedno ići ka ostvarenju ovih ciljeva“, izjavila je Admira Isaković, članica Uprave dm-a.