Tema u fokusu

Outdoor Media u 2020. planira širenje mreže u BiH, kao i u Hrvatskoj i Srbiji


Lider u oblasti indoor display oglašavanja u BiH, kompanija Outdoor Media d.o.o. Kiseljak osim billboard i citylight reklamnih panoa, obogatila je svoju ponudu mrežom najsavremenijih digitalnih LED displeja u 15 trgovačkih centara širom BiH.

„Oglašavanje nikada nije bilo tako lako, tako pristupačno i tako efektivno“, glavni je moto Outdoor Media d.o.o. Kiseljak, ekskluzivnog zastupnika Bidooh-a za distribuciju najmodernije digitalne out-of-home (DOOH) reklamne tehnologije u BiH.

Prema riječima Siniše Bošnjaka, vlasnika i direktora Outdor Media d.o.o. Kiseljak, prvi su u BiH klijentima ponudili oglašavanje na digitalnom LED display-u sa full HD oglasnom tehnologijom.

„Posebnost naše indoor digitalne LED mreže je što pokrivamo veći dio BiH i omogućavamo našim klijentima da se uvjere u moć najsavremenije out-of-home tehnologije u promociji njihovih usluga ili proizvoda. Praktično, naši klijenti iz svog doma ili ureda za pet minuta  mogu izraditi savršenu ciljanu reklamnu kampanju, bez usluga agencije za oglašavanje ili pak kod nas zatražiti izradu reklame na digitalnim LED display-ima“, kaže Bošnjak.

Cilj je da klijenti kompanije Outdoor Media povećaju prodaju svojih proizvoda uz pomoć najsavremenije Bidooh-ove digitalne out-of-home (DOOH) demografske platforme, koju pokreće tehnologija prepoznavanja lica.

„Osim najnovije tehnologije u oblasti oglašavanja, klijentima nudimo i u povratne informacije u vezi njihovih oglasa. To znači da mi jedini u BiH našim klijentima na kraju kampanje možemo sa stopostotnom sigurnošću reći koliko je klijenata vidjelo njihov oglas, koje su dobi i spola, te kakvog su raspoloženja bili. Mjesečno naši displeji registriraju preko 1,8 miliona građana koji vide oglase naših klijenata“, naglasio je Bošnjak.

Kompanija „Outdoor Media“ d.o.o. Kiseljak osnovana je 2017. godine i pruža usluge oglašavanja na vanjskim i unutrašnjim oglasnim površinama u BiH.

Kompanija sarađuje sa više od 700 klijenata. A najčešći klijenti Outdoor Media su poduzetnici, agencije, kao i poslovni centri.

„Za oglašavanje na LED displejima klijenti se besplatno i bez obveza mogu registrirarati na stranicama našeg portala www.outdoormedia.ba i upotrijebite naš intuitivni vodič za jednostavnu izradu reklame ili nas kontaktirati direktno.Oglas na našim LED displejima je bez skrivenih troškova“, objašnjava Bošnjak.

Lidersku poziciju u indoor displej oglašavanju Outdoor Media obezbjeđuje konstantnim širenjem mreže i pružanjem novih usluga po prihvatljivim cijenama.

„Kvalitetan i odgovoran rad, ugodan odnos sa klijentima i konstantno ulaganje u saradnike i unaprjeđenje ponude nas izdvaja od konkurencije“, istaknuo je Bošnjak.

U Outdoor Media očekuju da će do kraja 2019. godine ostvariti rast poslovanja u odnosu na prethodnu godinu.

„Za razliku od prometa ostvarenog u 2018. godini, koji je iznosio 170.000 KM, do kraja 2019. očekujemo povećanje prometa za 20 posto. Takođe, i u 2020. predviđamo povećanje prometa za 30 posto u odnosu na 2019. godinu. Prioriteti Outdoor Media u 2020. godini su proširenje naše mreže u BiH, kao i u Hrvatskoj i Srbiji“, rekao je Bošnjak.

Piše: Irena VASIĆ – DOBRIĆ