Lifestyle

6 biznis knjiga koje trebate pročitati u 2020.


Tražite poduzetničke savjete i inspiraciju? Evo šest poslovnih knjiga koje treba da dodate na svoju listu ove godine:

1. Growth: From Microorganisms to Megacities , Vaclav Smil
Bil Gejts za njega kaže da je naučan i plodan autor, jedan od njegovih omiljenih. Posljednja knjiga Vaclava Smila govori o razvoju na svim poljima, od majušnih životnih formi do globalne ekonomije.

2. Mindset: The New Psychology of Succes, Kerol Dvek
Kerol Dvek, psiholog sa Stanforda, skovala je termin „fiksirani mentalni sklop“ (teorija da su sposobnosti i inteligencija urođeni) kao i termin „mentalni sklop rasta“ (teorija da se napornim radom sposobnosti mogu razvijati). Satja Nedela, izvršni direktor Majkrosofta, rekao je da mu je ovaj koncept pomogao da preokrene poslovnu kulturu kompanije.

3. Why We Sleep: Unlocking the Power of Sleep and Dreams, Metju Voker
Spavanje, kao i vaša potreba za snom, višegodišnja je tema među preduzetnicima. Knjiga Merju Vokera, također preporuka Bil Gejtsa, objašnjava kako spavanje utiče na vaš mozak i tijelo i kako da poboljšate higijenu sna zarad boljeg zdravlja, kreativnosti i produktivnosti.

4. Leadership Is Language: The Hidden Power of What You Say–and What You Don’t, L.Dejvid Market
L.Dejvid Market, bivši komandant američke mornarice, savjetuje biznis lidere da unaprijede svoje komunikacione vještine. Prema Marketu, pravljenje čak i malih promjena u načinu komunikacije može dovesti do unaprjeđenja zaposlenih i do povećanja njihove produktivnosti.

5. Think Like a Rocket Scientist, Ozan Varol
Ozan Varol, bivši inženjer vazduhoplovstva, tvrdi da svako može da koristi strategiju nauke o raketama u rješavanju problema. Psiholog Adam Grant naziva ovu knjigu zanosnim štivom, prepunim akcije.

6. The Innovation Stack, Džim Mekevli
Džim Mekevli, suosnivač startapa Square, ispričao je priču o osnivanju svoje kompanije i kako je pobijedio konkuretni proizvod koji je Amazon lansirao ubrzo posle. Autor u knjizi otkriva da je ključ uspjeha bio u strategiji koju je nazvao „inovativna gomila“. Knjiga također opisuje kako su Squere i druge kompanije uspjele zahvaljujući korišćenju upravo te strategije.