Porsche BH: Naš cilj je ostati lider u prodaji novih vozila

Porsche BH: Naš cilj je ostati lider u prodaji novih vozila

Senad Olovčić, direktor kompanije Porsche BH, za Poslovne novine govorio je o poslovanju u protekloj godini, ali i planovima za naredni period.

Kakva je bila protekla godina za kompaniju Porsche BH, a kako ste započeli ovu godinu?

“Za kompaniju Porsche BH 2019. godina je bila jako uspješna u više aspekata uprkos otežanim uslovima poslovanja. Zadržali smo lidersku poziciju, koju već godinama čuvamo, na tržištu novih automobila u BiH, a uradili smo i određene iskorake u smislu aktivnije i interesantnije ponude vozila iz koncerna VW Group. Ono što je zasigurno obilježilo 2019. godinu jeste dio naše ponude koju smo radili sa svojom sestrinskom kompanijom Porsche Leasing čije su finansijske ponude kroz naše proizvode i uz našu podršku došle do potpunog izražaja. Kupci su to sasvim sigurno prepoznali i prihvatili kao pozitivan koncept koristeći ovaj benefit za kupovinu novog vozila. Tokom 2019. godine naš konstantan fokus bio je i na takozvanoj elektromobilnosti i uvođenju potpuno električnih vozila na naše tržište. Uprkos pandemiji, nastavili smo i u ovoj godini sa aktivnostima na elektromobilnosti. U tome posebno prednjači naša marka Porsche koja je do ovog momenta na 24 različite lokacije diljem BiH instalirala 48 punjača koji mogu zadovoljiti potrebe potpune mobilnosti naših kupaca. Ovaj koncept nastavljamo dalje i sa ostalim našim markama, uz nadu da će i država dati svoj doprinos u implementaciji, jer ne samo da imamo katastrofalne nego degradirajuće zakonske osnove za kupovinu ekološki naprednih vozila”, rekao je Olovčić.

Koji od brendova koje zastupate je ostvario najbolje rezultate u BiH?

“Liderska pozicija na tržištu prodaje novih vozila koncerna koje zastupamo na tržištu BiH daje nam posebno zadovoljstvo da istaknemo marku Škoda koja već decenijama ovdje ima oko 20 posto tržišnog udjela. Svako peto prodato novo vozilo je marke Škoda jer su kupci, pored već poznatog kvaliteta, prepoznali i već čuvenu tajnu prodaje ove marke uloženo-dobiveno kao najbolji omjer pri kupovini novog vozila. Naravno, naš bazni brand marka VW (putnički i komercijalni program) ima odlične rezultate, te Audi koji je već dugi niz godina lider u premium segmentu, sa sve aktivnijim i interesantnijim Seatom. Na kraju, vrhunac naše ponude predstavljaju vozila marke Porsche, čime smo osigurali jednu izuzetno lijepu poslovnu priču i uspjeh kompanije Porsche BH.

Koliko je i na koji način pandemija koronavirusa uticala na vaše poslovanje? Kako je Porsche BH odgovorio ovom nesvakidašnjem izazovu?

“Sigurno da je pandemija uveliko općenito uticala na društveno-ekonomske tokove te, samim tim, na potražnju novih vozila. Vođeni dobrom poslovnom politikom, kvalitetom proizvoda i usluga, finasiranjem kupovine naših vozila te vanrednim akcijskim ponudama, osigurali smo da naši brendovi nađu put do kupca i u ovim jako kompleksnim uvjetima. Juli i august tekuće godine ulijevaju optimizam da privreda i naša prodaja kreću uzlaznom putanjom. Plan nam je da nastavimo sa ovim pozitivnim trendom i u budućnosti.“

Kakvi su još planovi kompanije Porsche za naredni period?

“Naš cilj je ostati lider u prodaji novih vozila, a misija reprezentirati vozila iz marke VW koncerna na najbolji mogući način u BiH. To podrazumijeva uslugu svake vrste kako bi se naš kupac osjećao jednako tretiran ovdje kao bilo gdje drugo gdje se poštuju i respektiraju standardi najvećih vrijednosti. Uvjereni smo da kao koncern i kao kompanija koja radi u BiH sa svim svojim kapacitetima prodajno-servisne mreže i ljudskim resursima, imamo sigurnu budućnost na tržištu BiH.“

Armin Mulović, brand manager Porsche

Konačno je stigao i prvi električni Porsche Taycan u BiH. Možete li nam nešto više kazati o tom modelu?

“Porsche Taycan je prvi električni Porsche model na tržištu BiH. Ponosni smo i drago nam je što smo uspjeli da ga prezentiramo našim klijentima u ovakvo komplikovanoj poslovnoj atmosferi uzrokovanoj pandemijom COVID-19. Osim toga, uspjeli smo obogatiti bh. tržište i modelom Taycan turbo S, koji je ujedno najjači električni model u paleti modela Taycan koji se nudi u ovom momentu. Projektom Porsche Destination Charging smo postavili i Porsche punjače po 11 kW na 24 lokacije u BiH tako da su klijenti pošteđeni troška punjenja u javnosti. Porsche BH je potpisao ekskluzivan ugovor sa kompanijom koja može na licu mjesta tačno definirati koliko je snage ili kW na određenoj adresi neophodno i koliko klijent treba da dokupi električne energije. Nakon toga klijent može ugraditi punjač i obezbijediti i punjenje kod kuće. Osim toga, za sve klijente smo obezbijedili i post-prodajnu podršku u ovlaštenom Porsche servisu”.

Piše: Minela Pamuk

Poslovne novine

Najnoviji tekstovi

Top TEKSTOVI

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.