Tema u fokusu

Tehna razvija novi proizvod, a i realizuje nekoliko novih investicija


Početak godine je krenuo jako dobro, dali smo mnogo više ponuda nego prošle godine u ovom periodu  i ugovorili poslove do sredine godine, tako da očekujemo da će i ova godina biti u rangu prošle, možda čak i bolja, kaže Selma Jukan

Firma Tehna iz Gračanice posjeduje vlastitu tehnologiju proizvodnje prefabrikovanih betonskih elemenata za proizvodne hale, sportske dvorane, trgovačke centre i drugo. Firma datira od 1993. godine i u početku se bavila izgradnjom manjih stambenih objekata, da bi vremenom rasla i napredovala, te počela raditi kolektivne centre za smještaj izbjeglih i raseljenih lica, a 1999. godine počela je sa proizvodnjom prefabrikovanih betonskih elemenata, AB nogara, betonskih cijevi i armirano betonskih stubova za NN i SN elektromoreže. Posjeduju i vlastiti transport, a bave se i montažom sopstvenih proizoda. Dosadašnjim rezultatima, kaže Selma Jukan, direktorica finansija, su zadovoljni, ali uvijek teže još boljim rezultatima.

Sve godine iza nas bile su pune izazova, a ova posebno. Kada se osvrnemo na 2020. može se reći da je bila uspješna, bez obzira na sve prepreke, koje su u nekim trenucima bile i motiv više. Protekla godina je bila veoma uspješna i uglavnom smo ostvarili zacrtane ciljeve. Svi projekti koji su dogovoreni uspješno su realizovani, sa malim pomjeranjima rokova, kazala je Jukan za Poslovne novine.

Što se tiče pandemije koronavirusa, nisu imali većih problema ni u proizvodnji, ali ni sa plasmanom svojih proizvoda. Kao i svi drugi, ističe Jukan, bili su primorani organizovati proizvodnju tako da ispoštuju sve preporuke križnih štabova, te su smanjili broj sastanaka i većinu njih organizovali online.

Početak godine je krenuo jako dobro, dali smo mnogo više ponuda nego prošle godine u ovom periodu i ugovorili poslove do sredine godine, tako da očekujemo da će i ova godina biti u rangu prošle, možda čak i bolja. Početkom ove godine smo počeli sa razvojem novog proizvoda, koji bi svjetlost dana trebao ugledati u aprilu, a krenuli smo i sa realizacijom nekoliko investicija, koje su jako značajne u poboljšanju kvaliteta proizvoda, kao i usluga. To i jeste naš cilj, jer kvalitetni proizvodi i usluga znače zadovoljan kupac, što je naša najeća reklama i samo tako možemo širiti kapacitete i zapošljavati nove radnike“, poručila je Jukan.

Na svaki projekt su jednako ponosni, ali ipak posebno ističu onaj s početka ove godine. Riječ je o projektu koji su izgradili u Zadru, a poseban im je jer je to prvi objekat koji su radili na prostoru Evropske unije.

Naš najbolji marketing su naši zadovoljni kupci, a kako volimo reći naši objekti prodaju jedan drugog. Misija naše kompanije je obogatiti dugogodišnje iskustvo u izradi i realizaciji kvalitetnih građevinskih projekata, te afirmisati besprijekoran i kreativan odnos sa klijentima, kupcima i poslovnim saradnicima. Vizija nam je da budemo među vodećim kompanijama regije u oblasti građevinarstva, te kroz postojeće i buduće projekte učestvovati u izgrađivanju prosperitetne zajednice“, istakla je Jukan.

Piše: (Minela Pamuk)