Jašarspahić: Samo kvalitet i ozbiljan pristup poslu pravi ozbiljan brend

Jašarspahić: Samo kvalitet i ozbiljan pristup poslu pravi ozbiljan brend

Drvni sektor BiH zaslužuje dodatnu promociju, kao i lokalne zajednice koje su ključne za privlačenje investicija, istaknuto je tokom Drvno-tehnološke konferencije “Sarajevo Wood Days 3” koju je organizovao Drvni klaster “Namještaj i drvo” s partnerima.

Organizacijom ovakvih konferencija, nastoji se prebroditi situacija s koronavirusom koja narušava privredu u svijetu i omogućiti domaćim izvozno orjentisanim kompanijama i lokalnim zajednicama što bolju promociju i jačanje njihovih kapaciteta.

U Privrednoj komori FBiH, kako je kazao potpredsjednik Mirsad Jašarspahić, poseban fokus stavili su na prerađivačku industriju među kojom je industrija namještaja.

Prije pandemije nije prošao ni jedan značajniji sajam namještaja u Evropi, a da bh. kompanije nisu osvajale priznanja i prve nagrade. To je dokaz da samo kvalitet i ozbiljan pristup poslu pravi ozbiljan brend“, naveo je Jašarspahić.

Jašarspahić dodaje da se vraćaju stare i dolazi do novih narudžbi, a također se koristi prilika pregrupisanja lanaca dobavljača u prerađivačkoj industriji gdje se glavni dizajnerski brendovi okreću podizvođačima i dobavljačima bližim Evropi, a to je zapadni Balkan i BiH.

Nagib Mujkić, direktor „Tisakomerca“ iz Žepča, kazao je da im je kriza predstavljala izazov kome su se uspješno prilagodili radeći na projektima razvoja i širenja firme.

„Na vrijeme smo se pripremili, uspjeli smo se reorganizirati, čak i više investirati i za gotovo 80 posto povećali broj zaposlenih“, izjavio je Mujkić.

Dodao je da nastavljaju razvijati proizvodnju od metala i plastike, prvenstveno za fabrike namještaja, metalne industrije i građevinarstva.

(Fena)

Najnoviji tekstovi

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.