Novosti

Nestlé objavio rezultate poslovanja za prva tri mjeseca 2021. godine


Nestlé je predstavio svoje rezultate poslovanja za prva tri mjeseca 2021. godine. Iako u vrlo izazovnom okruženju, kompanija Nestlé je uspjela da nakon uspješne 2020. nastavi sa poboljšanjem organskog rasta i profitabilnosti i u ovoj godini. Ova najveća svjetska prehrambena kompanija predstavila je poslovne rezultate za prvi kvartal ove godine.

Organski rast dostigao je 7,7%, uz stvarni unutarnji rast od 6,4% i rastom cijene od 1,2%. Rast se temeljio na ranim znakovima oporavka vanjskih kanala, poboljšanih cijena i povećanja tržišnog udjela.

Potvrđena su predviđanja za cijelu 2021. godinu: nastavak povećanja organskog rasta prodaje prema srednjoj jednocifrenoj stopi. Temeljna operativna profitna marža trgovanja s kontinuiranim umjerenim poboljšanjem. Očekuje se da će se temeljna zarada po dionici u stalnoj valuti i učinkovitosti kapitala povećati.

Imali smo izvrstan početak godine, postigavši snažan organski rast prodaje u prvom tromjesečju: na nivou Jugoistočnog tržišta 4,6%, dok je u regiji Sjevernog Jadrana (Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina) organski rast iznosio čak 7,7%. Nastavljamo s podrškom lokalnim zajednicama – više od 55.000 CHF donirano je lokalnim organizacijama Crvenog križa i bankama hrane. Također, direktno radimo sa državnim vlastima u BiH kako bismo pružili podršku i ubrzali lokalne programe vakcinacije“, rekao je Laurentiu – Florin Dimitriu, generalni direktor Nestlé Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina.

Prema kategoriji proizvoda, ključni pokretači rasta na globalnom nivou bili su kafa i hrana za kućne ljubimce potaknuta kontinuiranim zamahom u e-trgovini i novim lansiranjima proizvoda. Kafa je zabilježila dvocifreni rast, uz snažnu potražnju za proizvodima marke NESCAFÉ i STARBUCKS.

Kulinarski asortiman bilježi visok jednocifreni rast, predvođen MAGGI začinima, Garden Gourmetom i nedavno stečenim biznisom Mindful Chef. Segment dječje hrane bilježi negativan rast zbog gomilanja zaliha potrošača u martu prošle godine i niže stope nataliteta u kontekstu pandemije. Kategorije Vode i Nestlé Professional izvijestili su o smanjenju prodaje, uz poboljšanje pred kraj tromjesečja.