Novosti

“Baraba” novi brend Banjalučke pivare


Banjalučka pivara nastavlja sa uvođenjem inovacija, koje su uslijedile nakon vrlo pozitivnih reakcija i zadovoljstva potrošača novim izgledom “Nektara”, kao i popularnih radlera “Nektar limuna” i “Nektar grejpa”.

Novo svijetlo pivo “Baraba”, ima izuzetno upečatljiv i prepoznatljiv dizajn, a istaknut vizuelni identitet ga potpuno izdvaja među regionalnim brendovima.

“Uživali smo u projektu razvoja ovog brenda, jer je sam po sebi drugačiji i nimalo tipičan. Oslanjajući se istovremeno na dvije suprotnosti, minimalnu koloristiku i mnoštvo detalja, dizajn ‘Barabe’ je  nadahnut retro estetikom druge ere, ali opet moderan i skladan današnjem vremenu”, izjavio je Dejan Čato, direktor marketinga Banjalučke pivare.

Ovim se “Baraba” pridružuje ostalim članovima asortimana Banjalučke pivare kojeg čine brendovi: “Nektar”, “Banjalučko pivo”, “Crni Đorđe”, “Nektar limun” i “Nektar grejp”.