Novosti

Amela Sejdić: ZOS MEDIA je naš odgovor na zahtjeve tržišta


Kada su ljudi izmislili televiziju, svi su pomislili kako je to kraj ere radija. Da više niko neće slušati radio i da će svi gledati televiziju. Ali, to se nije dogodilo. Onda su izmislili internet, pa su ljudi mislili da više niko neće gledati televiziju. Ni to se nije dogodilo.

Televizija se samo prilagodila i (uglavnom) preselila na internet. Imamo video na zahtjev, a možemo gledati TV program od prije sedam dana, naprimjer. Internet je proizveo društvene mreže – Facebook, Instagram, TikTok, itd. Radio je ostao standard, i dalje se slušao: ne zaboravimo, predsjednik Amerike i dalje svoje glavno godišnje obraćanje ima – upravo na radiju.

Danas imamo više komunikacijskih kanala putem kojih možete obavijestiti nekoga da postojite. Televizija, radio i – ono što je trend – digitalni marketing. Zapravo je digitalno oglašavanje (Google i društvene mreže) već postalo maenstream.

Vanjsko oglašavanje (outdoor), billboardi, pa i tiskani mediji, još uvijek se podrazumijevaju. I šta čovjek da uradi u poplavi marketinških ponuda? Jer, ljudi koji se bave ovim poslom zaista znaju biti dosadni. Treba sačuvati nerve i uraditi promociju na tržištu uz maksimalnu uštedu vremena i bez nepotrebnog ‘cimanja’. U današnjem vremenu, gdje je sve ubrzano, treba sve završiti jednim pozivom. Ili jednim upitom putem maila. Da li je to moguće? Da! Gdje?

ZOS MEDIA CONSULTINGizrađuje kompletan promo materijal, uključujući i marketing savjetovanje.