Tema u fokusu

Carlos Signs: Roland DG kreativni centar uskoro u novoj poslovnoj zgradi u potrazi za novim kadrovima


Vodeći distributer najpoznatijih  brendova u oblasti digitalnih tehnologija u grafičkoj industriji, kompanija Carlos Signs d.o.o. iz Prijedora,  tradicionalni je partner korporacije Roland DG iz Japana, koja je simbol inovacija u cijelom svijetu.

Tokom 18 godina poslovanja Carlos Signs je širom BiH, ali i u regionu, uspješno plasirao Roland DG proizvode, poznate po vrhunskoj kvaliteti ispisa, pouzdanosti, izdržljivosti i jednostavnom softwaru Roland Versa Works

Osim na planu digitalnih grafičkih tehnologija Carlos Signs se u posljednje vrijeme etabilirao i kao jedan od najznačajnijih distibutera za Zapadni Balkan u domeni stomatologije sa Dental Solution programom DGSHAPE A Roland Company. 

Prema riječima Slobodana Bobby-ija Baltića, vlasnika i direktora Carlos Signs d.o.o. Prijedor, njihov cilj je da upoznaju potencijalne kupce s najnovijim, najmodernijim, ali i najboljim digitalnim proizvodima.

“Mi već 18 godina donosimo nove digitalne tehnologije iz svijeta grafičke solucije, a posljednjih osam godina i iz oblasti dentalne solucije na prostore BiH i Zapadnog Balkana, kao partneri čuvene japanske korporacije Roland DG-DGSHAPE. Počeli smo od prvog sintisajzera, prve print and cut mašine za izradu reklamnih znakova, pa do današnjih najsavremenijih dentalnih glodalica, koje omugućavaju izradu zuba od zirconia za 24 sata. Nastojimo povezati napredak u digitalnom području sa životima ljudi. Naša predanost proširuje se na pružanje novih i uzbudljivih prilika društvu kroz Roland DG inovacije i tehnologiju“, kaže Baltić.

Koliko ste za ovih 18 godina uspješnog poslovanja stekli klijenata, koliko novih  brendova zastupate, čime se još možete pohvaliti?

“Naši klijenti postaju naši prijatelji, a u pomenutom periodu stekli smo preko 1000 sretnih i zadovoljnih klijenata. Zastupamo ukupno 15 brendova u BiH i regionu, a najpoznatiji smo kao distributeri proizvoda japanske korporacije Roland DG-DGSHAPE. Spomenuo bih još da imamo najmoderniji show room sa preko 25 strojeva različitih tehnologija, koji korstimo za edukacije i prezentacije proizvoda iz naše ponude. Tako da tu potencijalni kupci mogu uvijek vidjeti naše strojeve u radu. Osim strojeva za digital printing u show roomu, Carlos Signs posjeduje i Cad-Cam Digital dental lab za prezentacije. Otvoreni smo 256 dana u godini za sva pitanja klijenata.”

U čemu je tajna uspjeha Vaše kompanije?

“Sa više od 18 godina iskustava u svijetu digital printa, CARLOS SIGNS nudi stručne savjete  klijentima, koji  prilikom kupovine  proizvoda imaju  mogućnost koristiti našu prvoklasnu tehničku podršku. To je tajna našeg uspjeha, kao i vrhunski kvalitet proizvoda koje nudimo, koje odlikuje japanska preciznost i pouzdanost, a jednostavni su za rukovanje. 

Na primjer zubni tehničari i stomatolozi znaju da kupnjom Roland dentalnih proizvoda,  kupuju stroj za ostvarivanje profita. Sigurni su da je to pravi izbor, jer je i desetine hiljada njihovih kolega napravilo isti izbor. Ne riskiraju, a za mala ulaganja, dobiju japanski kvalitet.”

Šta odlikuje viziju i misiju razvoja Carlos Signs?

“Naša misija je biti vodeći regionalni distributer najvećih i najpoznatijih brendova na polju digitalnih tehnologija u grafičkoj industriji sa naglaskom na asortiman brenda Roland DG Digital Printinga i DGSHAPE A Roland Company Dental Programa.

Naša vizija je da činimo dostupnim vrhunska tehnološka rješenja kupcima iz oblasti digitalnih tehnologija za printing, kao i u oblasti digitalne dentalne industrije. To uspijevamo zahvaljujući predanosti našeg tima, kako bismo ispunili najviše standarde kvaliteta i zahtjeve kupaca.”

Rangirani ste među brzorastućim kompanijama u BiH. Koji faktori su doprinijeli brzom rastu Vaše kompanije?

“Zahvaljujući korporaciji Roland DG iz Japana, koja se brzo razvijala, bilo smo uvijek na izvoru novih tehnologija. Samim tim smo i mi rasli. Jer, Roland DG proizvodi su poznati u svijetu po pouzdanosti, trajnosti i preciznosti. Korisnici godinama nemaju dodatna ulaganja.”

Iz današnje perspektive, kakvi su bili Vaši počeci u biznisu i koji su najveći problemi s kojima se danas suočavate u poslovanju?

“Svoj biznis sam započeo davne 2000. godine u podrumskoj prostoriji od 5 metara kvadratnih, kao maloj radionici za izradu reklama i znakova. Nisam ni sanjao da ću doći do ovakvog biznisa, kakav je danas. Sticajem okolnosti, posao je polako prelazio u prodaju strojeva koje smo koristili. Nakon izvjesnog vremena postali smo oficijelni partneri Roland DG za BiH, a DGSHAPE za Zapadni Balkan i to se jednostavno više nije moglo zaustaviti. Danas problem predstavlja stručna radna snaga i mi smo u stalnoj potrazi za novim kadrovima koje bismo edukovali za naš sektor prodaje. Jer, naši proizvodi koje plasiramo su specifični. Isti takav problem imaju i naši korisnici.”

Koje značajne projekte planirate realizovati do kraja 2023. godine? 

“Prošle godine smo započeli izgradnju nove poslovne zgrade na 500 m2, koju planiramo završiti do kraja 2023. godine, a kompletna investicija iznosi milion KM. U sklopu nove poslovne zgrade imat ćemo Roland DG kreativni centar, jedini takve vrste na ovim prostorima i na taj način približiti Roland DG proizvode još više potencijalnim kupcima, ali i kontinuirano raditi na edukacijama novih i već postojećih kupaca.”