Tržišta i finansije

JYSK još jednu finansijsku godinu zaključio sa rekordnim prometom i više od milion novih kupaca


JYSKov promet je u finansijskoj godini 2022/2023. porastao za 6.3% i dosegnuo 38.5 milijardi danskih kruna, odnosno 5.2 milijarde eura, postavivši novi rekord.

Unatoč globalnim izazovima poput inflacije i rasta troškova, JYSK je u finansijskoj godini 2022/23., koja je završila krajem augusta, ponovo ostvario odličan rezultat i promet od 38,5 milijardi danskih kruna (5,2 milijarde eura).

Kupci su također nastavili kupovati u više od 3.300 JYSK prodavnica u 48 zemalja svijeta, a kompanija je u prošloj godini privukla čak 1,2 miliona novih kupaca.

Novi predsjednik i izvršni direktor JYSKa, Rami Jensen, jako je zadovoljan ovim rezultatima: „Ponosan sam na naporan rad i trud naših zaposlenika i promet koji danas možemo predstaviti. Globalno maloprodajno tržište je i dalje pod velikim pritiskom, a povjerenje kupaca i njihova kupovna moć su niski. Ipak, JYSK je poznat po svojim kvalitetnim proizvodima, kao i konkurentnim cijenama, što se odrazilo na naše rezultate i činjenicu da kupci odabiru upravo naše prodavnice.”

Ekspanzija kao sastavni dio JYSKovog identiteta

Unatoč vanjskim faktorima, koji su uzrokovali brojne izazove na globalnom maloprodajnom tržištu, JYSK je nastavio slijediti svoje planove ekspanzije.

U maju 2023. godine otvorio je svoje prve dvije prodavnice u Turskoj i time započeo poslovanje na novom tržištu. Generalno stanje na globalnom tržištu nije ga usporilo, pa je u finansijskoj godini 2022/23. otvorio ukupno 135 prodavnica, što je ista brojka kao i prethodne godine. Osim novih otvorenja, kompanija je uložila u 619 pruređenja, premještaja i povećanja postojećih prodavnica te primjenu najnovijeg koncepta prodavnica 3.0.

„Rast je u našem DNK-u, a naši rezultati, ekspanzije i aktivnosti u prodavnicama u finansijskoj godini iza nas, to jasno pokazuju. Prošle smo godine ostvarili važan cilj sa više od dvije trećine naših prodavnica uređenih prema najnovijem 3.0 skandinavskom konceptu, pa tako ni u godinama pred nama ne planiramo usporavati“, rekao je Rami Jensen.

JYSK je također uložio u IT rješenja sa Unified Commerce sistemom kako bi svojim kupcima osigurao najbolje iskustvo kupovine. Sistem je implementiran u 112 danskih prodavnica, a trenutno su u toku pripreme za širenje u Španiju, Portugal i Francusku nakon čega će uslijediti implementacije na ostalim tržištima.

Činjenice:

  • Rast prometa za 6,3% na 38,5 milijardi danskih kruna (5,2 milijarde eura)
  • 1,2 miliona novih kupaca
  • Otvorenje ukupno 135 novih JYSK prodavnica širom Europe
  • Otvorenje prve dvije prodavnice u Turskoj
  • 619 aktivnosti vezanih za postojeće prodavnice.