Tema u fokusu

Mirel Okičić, Lerim d.o.o. Lukavac: Luksuzna ambalaža je final touch svakog proizvoda


Pakovanje luksuznih proizvoda nije samo praktična potreba, već i način na koji je proizvod predstavljen potrošaču.

Osmisliti dizajn ambalaže znači saradnju sa brendovima, kako bi se razumio njihov identitet i stvorilo pakovanje koje, ne samo da štiti proizvod, već i komunicira priču i luksuzni karakter brenda.

Ako ste vlasnik nekog luksuznog proizvoda, poput ručnog sata, svilene marame ili kravate, boce skupog pića, nekog komada nakita, pa čak i proizvoda od kože, velika je vjerovatnoća da im je final touch, u vidu luksuznog pakovanja, dala kompanija Lerim iz Lukavca.

Jedan od faktora uspjeha i vrijednosti za naše kupce je u sposobnosti prilagođavanja pakovanja specifičnim potrebama svakog brenda. Bez obzira da li je riječ o jedinstvenom obliku, veličini, specifičnoj boji ili brendiranim detaljima, Lerim pruža personalizovana rješenja. Jedini u BiH proizvodimo pakovanja za brendirane proizvode po mjeri luksuzne klase. Dugi niz godina naš tim vrijedno radi na dizajnu i razvijanju idealnih rješenja, koja uključuju sva područja reprezentativnog pakovanja i prezentacije proizvoda, kaže za Poslovne novine Mirel Okičić, generalni direktor Lerim firme koja je 2009. godine pokrenuta kao mali porodični biznis.

Kutije nisu bile prvi izbor, ali su bile prvi postavljeni cilj. Firma je bila mjesto u kojem su privatna lica i kompanije imali mogućnost nabavke tonera, iznajmljivanja printera i kopir aparata te njihovo održavanje. Kasnije se ideja proširila na dizajn i izradu svijetlećih reklama, totema i lightbox slova.

Na samim počecima nismo imali ni plan ni strategiju, ali cilj je bio samo jedan – USPJETI, kaže Okičić.

Godina 2019. bila je prekretnica za Lerim.

Ulaze u vrijednu investiciju nabavke i instalacije  poluautomaske linije za proizvodnju tvrdih luksuznih kutija, kao prvi i jedini u Bosni i Hercegovini.

Dnevno sa naše linije se proizvede četiri hiljade jedinica. Svoje proizvode u naše kutije pakuju najpoznatiji domaći i svjetski brendovi iz Bosne i Hercegovine, Srbije, Hrvatske, Njemačke i Italije, s ponosom govori direktor firme koja danas posluje sa preko stotinu stalnih kupaca širom Evrope.

Njihov najnoviji proizvod je kolekcija kutija i vrećica za zlatare, draguljarnice i dućane satova. Njihov je slogan Mi pakujemo Vaš identitet.

U procesu stvaranja luksuznih pakovanja, Lerim se ponosi pažljivim odabirom materijala.

Fokusirani na održivost i poštivanje EU normi, biramo materijale koji ne samo da pružaju zaštitu proizvoda i dodaju osjećaj prestiža, već podržavaju odgovornost prema zaštiti okoline, pojašnjava nam Mirel Okičić.

Ključ uspjeha Lerima je posvećenost novim izazovima, ulaganje u nove tehnologije te ambiciozan, kreativan i odgovoran rad uposlenih, ističe direktor Mirel Okičić.