Tema u fokusu

Omar Ibrahimagić, direktor: Sol Azur (Buena Vista) najavljuje na jesen nove i atraktivne svjetske aranžmane


Zaštitni znak jedne od vodećih agencija na tržištu BiH Sol Azur travel&events (Buena Vista) d.o.o. Zenica je inovativni pristup u kreiranju turističke ponude i izuzetno visoki standardi poslovanja, što ih je dovelo na lidersku poziciju u ovoj oblasti.

Glavne prednosti ove agencije su iskustvo i poslovna strategija u osmišljavanju i realizaciji brojnih putovanja, sigurnost i pouzdanost, najpovoljniji odnos cijene i kvaliteta, visokoobrazovani kadrovi, razgranata mreža poslovnica i brojni ugledni partneri širom svijeta.

Nezaboravna putovanja i ekskurzije, fantastični provodi ne samo za mlade ljude, već za klijente svih starosnih kategorija, prema riječima Omara Ibrahimagića, direktora Sol Azur (Buena Vista) d.o.o. Zenica, razlog su zbog kojeg im klijenti ukazuju sve veće povjerenje.

„Mislim da je važno ponuditi što kvalitetniju informaciju o aranžmanu i nastojati ispoštovati i osigurati sve navedene stavke. Kad se jednom uspije u tom pokušaju, važno je imperativno održavati nivo usluge i nastojati unaprijediti određene elemente. Sve je to neophodno za postizanje poslovne reputacije. Zapravo, najljepši osjećaj koji posao u turizmu može donijeti jeste da klijenti prepoznaju naše zalaganje, trud i istrajavanje na određenim idejama i kada ih nagrade višedecenijskim povjerenjem i lojalnošću brendu“, istaknuo je Ibrahimagić.

Kao što ste pomenuli, Sol Azur je turistička agencija sa višedecenijskim trajanjem. Sumirajte nam postignute rezultate?

U periodu naše prisutnosti na tržištu, odveli smo na hiljade klijenata na destinacije širom svijeta, od onih dalekih, uslovno rečeno egozitičnih, preko bližih evropskih destinacija.

Naročito smo ponosni na zavidan broj maturanata, učenika i profesora sarajevskih osnovnih i srednjih škola, koji su povjerili organizaciju svojih matuskih i studijskih putovanja upravo našem timu i sa kojima nas saradnja iznova ponovo raduje.

Osim ponude grupnih, imamo i ponudu individualnih aranžmana, koje kreiramo prema smjernicama klijenata, u terminima i na destinacijama koje oni biraju.

I danas su u  turističkoj ponudi Sol Azur uključene najatraktivnije svjetske destinacije, ali i evropske metropole, daleka ostrva i uzbudljiva krstarenja, poslovna putovanja, rekreativni i edukativni turizam itd.

Udruženi sa agencijom Buena Vista d.o.o. Zenica, brojimo desetke zaposlenih, raspoređenih na poslovima prodaje, kroz direktne i indirektne kanale, poslovima vođenja i finansijskog sektora, koji  omogućavaju neometano i kontunuirano poslovanje agencije.  

Da li ćete klijentima ponuditi nove atraktivne destinacije u 2024. godini?

Naravno, poželjno je osluškivati i prilagođavati se potrebama klijenata, u smislu ponude aranžmana u formatima, koji odgovaraju njihovim potrebama i preferencijama. S tim u vezi, najavljujemo za jesen destinacije poput Uzbekistana, Vijetnama, Kambodže, Šri Lanke, Pekinga, Šangaja, Argentine, Brazila, Kube.

Kako biste približili putovanja klijentima i u skladu sa novim trendovima, odnedavno ste uveli i web portal. Možete li reći nešto o tome?

Da, plasirali smo nedavno i web portal kao brži i jednostavniji način rezervisanja i preglednosti aktuelne ponude. Dakle, nudimo mogućnost bržeg on-line rezervisanja i plaćanja, posjetom naše web stranice www.solazur.ba, putem koje klijneti jednostavno i brzo mog osigurati svoje mjesto na avio putovanjima za Istanbul, Abu Dhabi, Dubai, Maldive, Barselonu do krstarenja Istočnim i/ili Zapadnim Mediteranom.

Veliku pažnju pridajete i razvoju domaćeg turizma?

Da, između ostalog, naš projekat Šankanje, koji se tradicionalno održava na planini Vlašić svaki decembar pod sloganom „ZIMA POČINJE KAD MI KAŽEMO“, projekat je koji uživa povjerenje klijenata tradicionalno, već dvanaestu godinu. Uspjeli smo da klijenti prepoznaju Šankanje kao event otvaranja zimske sezone, koji je danas postao sinonim za mjesto druženja i zabave uz  izvrsne izvođače, ugostiteljsku i gastronomsku ponudu.

Kave poslovne rezultate ste ostvarili u protekloj godini?

Ne gledajući bilanse i brojke, koje u našoj branši često zavaravaju, općenito možemo biti veoma zadovoljni ostvarenim. Posebno, gledano po broju novih destinacija koje smo uspjeli aktivirati u protekloj godini, možemo biti poprilično zadovoljni. Cilj nam je da svake godine uradimo nešto novo po pitanju obogaćivanja ponude turističkih aranžmana na našem tržištu za svaki period u godini.

Agencija Sol Azur (Buena Vista) nalazi se na listi Brzorastućih kompanija u BiH. Koji glavni faktori su doveli do brzog rasta Vaše kompanije?

Glavni faktor koji najviše doprinosi brzom rastu naše kompanije je mogućnost prilagođavanja i odgovora na turbulencije koje se dešavaju na tržištu. To se posebno odnosi na period posljednjih 4-5 godina, kada smo zbog pandemije Covid morali krenuti iznova, radeći na reorganizaciji i restruktuiranju unutar firme. 

Zahvaljujući brzoj reakciji da, u situaciji koja nije svakidašnja prepoznamo pravu priliku i da pravovremeno reagujemo na izazove, sada smo tu gdje jesmo.

Od ostalih faktora, dodao bih da su poslovne ideje, vizija i provjeren tim ljudi ujedinjeni oko istog cilja, ključni su za uspostavljanje imidža prepoznatljivosti i povjerenja klijenata u kvalitet pružene usluge.

Naravno, provjerenost aranžmana i fer odnos cijene i kvalitete, predstavljaju dodatni impuls svemu gore pomenutom.