Novosti

Prodajni mag i pravi vuk s Wall Streeta, Jordan Belfort: Novac ne kvari čovjeka – nikad nisam bio istovremeno siromašan i sretan


Konferencija The Wolf Strikes Again kruna je Prodajnog Mindseta, jedinstvenog koncepta evenata, edukacije i networkinga osmišljenog kako bi pomogao u unaprjeđenju prodajnih vještina, iz kojeg stoji već uigrana ekipa – iskusni predavači, komunikatori i edukatori Saša Tenodi i Vedran Sorić uz podršku poznatog poduzetnika Ognjena Bagatina, ujedno i govornici na konferenciji.

Vrhunski govornici, Daniel Disney, Mila Litvinjenko, Ajdin Brković, Nemanja Antić, dr. Natko Beck i dr. Vanja Ljevar, te Damjan Rudež u razgovoru s Anom Radišić iskreno su podijelili svoja iskustva prodajnih i poslovnih neuspjeha, savjete o pristupu različitim karakterima kupaca, te pojasnili koliko empatija i prepoznavanje tuđih emocija pomažu u prodaji.

Jedan od organizatora, Vedran Sorić, otvorio je konferenciju predavanjem „Teški dani u prodaji“, ispričavši s kojim se preprekama organizacijski tim susreo uoči početka konferencije: „Htio sam dočarati koliko je prodaja katkada emotivno zahtjevna, teška i iscrpljujuća. Naravno, to ne znači da je zbog toga raditi u prodaji loše – štoviše, puno je više onih lijepih trenutaka za pamćenje, poznanstava (prijateljstava) za cijeli život i pobjeda koje stvaraju onaj super osjećaj u tijelu. Ono što želimo postići projektom Prodajnog Mindseta je da se ljudi osjećaju dobro u prodaji, da budu profesionalci i prihvate da se jedan veliki dio prodaje zaista može naučiti. I baš zato ima smisla pridružiti se našem klubu i rasti zajedno s kolegama“, poručio je.

Ognjen Bagatin naglasio je kako je Belfortov nastup u Zagrebu bio jedinstvena prilika za edukaciju svima u regiji. „Uz Belforta, na konferenciji je nastupilo deset zvijezda iz biznisa, leadershipa, marketinga i prodaje. Vuka smo odabrali jer je odličan u prodajnim vještinama, što smo dosad vidjeli u filmu. Ovako uživo, s ‘pravim’ Vukom, želimo da ljudi u Hrvatskoj i regiji nauče te vještine, da budu bolji u prodaji i biznisu kako bi mogli razvijati svoja poslovanja, svoje kompanije i dizati prodaju, a time i cijelu ekonomiju“, zaključio je, pojasnivši kako ekipa Prodajnog Mindseta želi od riječi ‘prodaja’ napraviti sinonim za nešto pozitivno, te ga udaljiti od asocijacije na prevaru. „Prodaja je plemenito zanimanje i osnovna vještina koju krećemo učiti od malih nogu – i djeca, kada nešto žele, moraju nam ‘prodati’ svoj zahtjev – kvalitetno i argumentirano isprezentirati i ponuditi nešto zauzvrat“.

Suorganizator Saša Tenodi istaknuo je važnost networkinga i stvaranja kluba istomišljenika: „Sve teme koje su nam govornici danas predstavljali teme su o kojima redovito raspravljamo i unutar kluba Prodajni Mindset, čiji si članovi međusobno pomažu u prodaji, unapređenju poslovnih vještina i uspostavljanju poslovnih kontakata. Danas, kada je Belforta i ostale goste u jednom danu pratilo više od tisuću ljudi, vjerujem kako su i uživo osjetili čari osobnog kontakta i važnost networkinga. Preuzeli smo velik rizik da dovedemo veliko ime u Hrvatsku i ponosan sam što možemo reći kako je ovo konferencija godine ovog tipa u našoj regiji“, zaključio je Tenodi.