Schachermayer ostvaruje rezultate vrijedne svakog respekta

Schachermayer ostvaruje rezultate vrijedne svakog respekta

Schachermayer je obiteljsko poduzeće u stopostotnom vlasništvu obitelji, na čijem je čelu trenutno šesta generacija. Iz te činjenice crpe se i osnovne vrijednosti kompanije, a pokretačka snaga nisu tečajevi dionica, niti ostvareni prinosi, nego ljudski odnosi.

Direktor kompanije Ivica Šmigoc sa mnogo uspjeha upravlja jednom od najomiljenijih obiteljskih firmi na bh. tržištu, a za Poslovne novine govorio je o ostvarenim rezultatima, aktuelnostima i načinu poslovanja. Ova kompanija sa sjedištem u Sarajevu u protekloj godini uprihodovala je preko 13 miliona KM, a rast prihoda u odnosu na 2016.  veći je za 18 posto

Koliko vam znači biti među odabranim društvom?

”S obzirom na kompliciranu situaciju u BiH, koja izuzetno utječe na uvjete poslovanja, svaki uspješan poslovni poduhvat je vrijedan velikog poštovanja. Uvjeti u kojima naši privrednici posluju su puno teži nego u razvijenijim zemljama i zbog toga je za uspjeh potrebno mnogo više truda i sposobnosti. Kada u takvim uvjetima neko napravi dobar posao, a još se po parametru pouzdanosti nađe među top firmama, onda je zaista vrijedan svakog respekta. Biti u takvom društvu je velika čast za svakoga i velika motivacija za dalji rad i razvoj.”

Koje su to aktuelnosti vezane za poslovanje vaše kompanije?

”Za ovih 18 godina poslovanja u BiH, mogu reći da je uvijek bilo dinamično. Tržište se konstantno mijenja, kupci imaju različite potrebe, tako da je situacija sada dosta drugačija u odnosu na vrijeme naših početaka. Za prilagođavanje takvoj situaciji neophodno je prilagođavati i vlastiti asortiman, kako bi bio u skladu sa potrebama kupaca. Naša kompanija je narasla na organizaciju od 60 uposlenika, sa oko 1.000 kupaca i oko 150.000 artikala u ponudi. To iziskuje konstantan rad na unapređenju organizacije i uspostavljanju kvalitetne hijerarhijske strukture. Trenutno radimo na specijaliziranju prodajnog osoblja po grupama artikala i diverzifikaciji po branšama. U odnosima sa kupcima nastojimo poboljšati dio koji se odnosi na usluge, jer smatramo da je pored kvalitetnog proizvoda, usluga vrlo važan faktor koji doprinosi zadovoljstvu kupaca.

Kakvi su vam ljudski resursi, odnosno radna snaga?

”Kvalitetom ljudskih resursa koje imamo u firmi izuzetno sam zadovoljan, mada se u zadnje vrijeme osjeti problem sa kvalitetnom radnom snagom što je globalni problem. Zbog toga veliku pažnju posvećujemo razvoju uposlenika kako bi svaki pojedinac dobio mogućnost iskorištavanja svojih potencijala. Pored toga samom selekcijskom procesu posvećujemo puno pažnje, tako da već kod prijema novih zaposlenika nastojimo dobiti najkvalitetniji kadar. Mogu reći da smo u zadnjih nekoliko godina prilično podmladili kadar, tako da smo stvorili preuvjete za razvoj kompanije u narednim godinama.”

Ko su vaši partneri i na koji način pratite svjetske trendove?

”Naši partneri su firme iz područja gradnje, uređenja interijera, metalnog i trgovačkog sektora. Dosta naših partnera oslonjeno je na inozemna tržišta, tako da je praćenje svjetskih trendova neophodno da bi kupcima mogli ponuditi adekvatan proizvod uz pomoć kojega će se uspješno pojaviti na tržištu. Naši partneri – dobavljači su renomirane svjetske firme, sa kojima imamo izvanredne odnose i koje nas redovno informiraju i snabdijevaju svim novitetima čim se pojave na tržištu”.

Razgovarao: Alen MEHANOVIĆ

Najnoviji tekstovi

Komentari (3)

Leave a reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

  1. Like

    Like!! I blog frequently and I really thank you for your content. The article has truly peaked my interest.

    Reply

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.