Sport Klub ostvario rekordne rezultate poslovanja u prvom kvartalu 2019.

Sport Klub ostvario rekordne rezultate poslovanja u prvom kvartalu 2019.

Da je pravi primjer kompanije koja postiže iznadprosječne rezultate poslovanja, Sport Klub d.o.o. Sarajevo potvrdio je već u prvom kvartalu 2019., ostvarivši promet oko 15 miliona KM, što je više od polovine njihovog cjelokupnog  prometa ostvarenog u 2018.

Kompanija Sport Klub d.o.o. Sarajevo lider je u oblasti  uvoza, proizvodnje, distribucije, štampe i prodaje reklamnog materijala, a ujedno je zastupnik televizije Sport Klub kanala za Bosnu i Hercegovinu i prodaju medijskog prostora na kanalima SPORT KLUB, kao i FOX kanalima.

Uvećali prihode za devet posto

Prema riječima Ferida Ahmića, generalnog direktora Sport Kluba, neprekidni rast i razvoj u svim segmentima poslovanja, svojevrsna je vodilja ove kompanije.

„To najbolje pokazuje rast prihoda u posljednje tri godine, koji je  u 2017. iznosio  23.702.567 KM, a u 2018. dostigao 24.137.878 KM. I u prvom kvartalu 2019. godine nastavili smo istim tempom i uvećali prihode za devet posto u odnosu na isti period prošle godine, što je pokazatelj da idemo pravim putem. Ostvarili smo prihod oko 15 miliona KM, što je veće od polovine prošlogodišnjeg prometa. Zaista možemo reći da su naša očekivanja za prethodni period ostvarena“, kaže Ahmić.

Renomiranu kompaniju Sport Klub osnovali su bračni par Nataša i Ferid Ahmić 2007. godine, nakon dugogodišnjeg iskustva u oblasti prodaje, uvoza, promocije, štampe i marketinga u regionu. U proteklih dvanaest godina uspješnog poslovanja Sport Klub je, prema riječima Nataše Ahmić, izvršnog direktora ove kompanije, stekao brojne renomirane klijente u BiH, ali i regionu.

Više od 5.000 artikala u ponudi

„Odabir kvaliteta proizvoda koje plasiramo i naš predan rad, doveo je do toga da sarađujemo sa mnogim značajnim i uspješnim klijentima, a neke ćemo i pomenuti: Holdina, Energopetrol, Western Union, Porsche BiH, Bosnalijek, Sparkasse bank, Intesa Sanpaolo banka, Grawe i Euroherc osiguranje, Coca Cola, UNHCR  itd. Klijenti koji posluju sa nama  dobijaju kvalitetnu robu s našeg lagera, veliki izbor artikala, kvalitetnu štampu i vez, isporuku u ugovorenom roku, visok kvalitet usluge i proizvoda“, objašnjava Nataša.

U izuzetno bogatoj paleti artikala kompanije Sport Klub, kako navodi Nataša Ahmić, ima više od 5.000 promo artikala. Klijenti ove kompanije svoj željeni priozvod dobiju onako kako je dogovoreno – brzo, tačno i na vrijeme, te sa visokim kvalitetom dorade prema njihovim zahtjevima.

„Mi smo jedina firma koja je  specijalizirana samo i isključivo za ovu vrstu posla, čiji je fokus na brzom rješavanju željenog vida reklamiranja svojih proizvoda u što kraćem vremenskom roku, zbog čega i  jesmo lider na tržištu BiH. Rijetkost je da je neko i uvoznik i da ima robu na lageru, da ima svoju proizvodnju, odnosno doradu i štampu i da sa željenim logom firme proizvod isporučuje klijentu  direktno na adresu“, ističe Nataša.

A najvažniju kariku u lancu uspješnosti Sport Kluba, kako tvrdi Nataša Ahmić, čini njihov tim, koji svojom stručnošću i profesionalnošću kreira zajedno sa njihovim klijentima „promotivne proizvode sa dušom“.

„Naš najveći ponos je naš sjajni tim od 14 ljudi, koji je kompletno usklađen sa vrijednostima koje su utkane u firmu, a to su: kolegijalnost, profesionalizam, očuvanje životne sredine, društveno odgovorno ponašanje, kontinuiran rad kako na sebi, tako i sa klijentima, kao i  poslovno ponašanje u svakodnevnom radu“, kaže Nataša Ahmić, dodajući da  je njihova odgovornost kao vlasnika, stalno profesionalno usavršavanje svih članova tima.

Brend FANFAN

Vizija Sport Kluba je da bude sinonim za kompaniju koja stalno prati napredak i razvoj tehnologije i postavlja više standarde kako u oblasti poslovanja, trgovine i investicija, tako i u oblasti življenja i koja, ne samo da uvodi nove navike i trendove, nego ih i predviđa i kreira.

„Želja nam je da smo sinonim za kompaniju koja posluje u dosluhu s vremenom koje dolazi. Sa novim poslovnim prostorom od 500 m2 u novoizgrađenom naselju Miljacka, u koji useljavamo najesen, slijedi još kreativniji i uspješniji razvoj poslovanja. U našem show room-u, kupci će se moći informisati o nekim artiklima koji nisu lako dostupni u BiH ili će imati priliku da  iskreiraju zajedno sa našim timom potpuno novi i nesvakidašnji promo artikal, tvrdi Ferid Ahmić.

Sport Klub je postavio i interaktivni sajt www.fanfan.ba gdje svi posjetitelji sajta mogu izabrati artikal, unijeti svoju sliku ili grafiku i uz mogućnost on-line plaćanja i kupovine, naručiti isporuku na svoju adresu za sada u cijeloj regiji BiH, a uskoro i u regionu.

„Jedini smo sa ovakvom ponudom na regiji Balkana i time se zaista ponosimo. Naš brend FANFAN zaštićen je u Zavodu za intelektualnu svojinu BiH i predstavlja naznaku onoga što želimo predstaviti tržištu i javnosti, a to je prodaja promotivnih artikala i putem interneta. Težimo poboljšanju usluga, a aplikacija na samom sajtu postavljena je i radi perfektno. U budućnosti želimo dodatno osavremeniti i unaprijediti brendiranje artikala, te tržištu ponuditi još kvalitetniji inovativni proizvod, odnosno nešto što još nije viđeno“, dodaje Ferid Ahmić.

Prvi na rang listi „100 najvećih u BiH“ u kategoriji djelatnosti

Kompanija Sport Klub nalazi se na prvom mjestu rang liste Poslovnih novina „100 najvećih kompanija u BiH“ u kategoriji djelatnosti, dok je na drugom mjestu rang liste po uspješnosti u kategoriji srednjih preduzeća.

„Za nas je od velikog značaja što smo uvršteni među 100 najboljih kompanija koje su ostvarile velike rezultate u BiH. To je potvrda da smo na dobrom putu i daje nam vjetar u leđa, te predstavlja motiv za ostvarivanje još boljih rezultata u budućnosti“, kaže Nataša Ahmić.

(Piše: Irena VASIĆ-DOBRIĆ)

Najnoviji tekstovi

Pin It on Pinterest

Share This

Share!

Podjeli ovaj sadržaj sa prijateljima.