Tema u fokusu

Kompanija “R&S“ ostvarila rast poslovanja od 10 posto


Jedan od vodećih uvoznika i distributera kancelarijskog materijala i namještaja, promo materijala, IT opreme i sredstava za čišćenje u BiH, kompanija „R&S“ d.o.o. Sarajevo, ostvarila je rast poslovanja od 10 posto u prvih šest mjeseci 2019. godine.

Osnovana prije više od 20 godina kao mala porodična firma za prodaju kancelarijskog materijala, danas je „R&S“ d.o.o. Sarajevo izrasla u renomiranu kompaniju koja zapošljava blizu 70 radnika te posjeduje dva distributivna centra u Sarajevu i Tuzli.

Smještena je na više od 3.500 m2 poslovnog prostora, a u izuzetno bogatoj ponudi kompanije „R&S“ nalazi se više od 20.000 artikala, bilo da se radi o direktnim distribucijskim ugovorima za područje BiH ili vlastitih robnih marki.

Saradnja sa više od 4.000 pravnih lica u BiH

Prema riječima Damira Pahora, izvršnog direktora kompanije „R&S“ d.o.o. Sarajevo, kad su poslovni rezultati u pitanju, njihova očekivanja su ispunjena jer iz godine u godinu bilježe samo konstantan rast.

„Naša poslovna strategija je naša spremnost da odgovorimo i najzahtjevnijim poslovima, što uspijevamo širinom asortimana i saradnjom s vrhunskim svjetskim partnerima. Svakom klijentu pristupamo sa pažnjom i nastojimo odgovoriti na sve njihove zahtjeve, bez obzira da li je u pitanju mala, srednja ili velika kompanija. Taj pristup je rezultirao uspjehom u domenu rasta klijenata i rasta njihovog zadovoljstva“, navodi Pahor

Kompanija „R&S“ sarađuje sa više od 4.000 pravnih lica u BiH i regionu.

Njihov glavni cilj je olakšati posao klijentima pružajući im mogućnost da na jednom mjestu pronađu usluge opremanja kancelarijskim namještajem, IT i ostalom opremom, obave kupovinu kancelarijskog i promo materijala, poslovnih poklona za svoje partnere i sredstava za čišćenje objekata.

„Svaki artikal u našoj ponudi je originalan, aktuelan na tržištu, ima važeću garanciju i obezbijeđen servis, što prepoznaju kupci i ukazuju nam svoje povjerenje“, kaže Pahor, dodajući da narudžbe besplatno dostavljaju u roku od 24 sata u sve dijelove BiH.

Konstantno unapređenje svih procesa

U proteklom periodu, kompanija je klijentima predstavila uslugu projektnog opremanja kompletnih poslovnih enterijera privatnih i javnih ustanova i već realizovala brojne uspješne projekte.

„Osim navedene usluge, novost u poslovanju je širenje asortimana u HORECA segmentu, a u planu imamo i proširenje kapaciteta proizvodnje kancelarijskog namještaja“, dodao je Pahor.

U kompaniji „ R&S“ najviše su ponosni na činjenicu da ne posustaju pred izazovima i preprekama.

„Ključni faktor uspješnog poslovanja naše kompanije je konstantno unapređenje svih procesa. Kako bismo održali prednost u odnosu na konkurente, kontinuirano mijenjamo i proširujemo asortiman s namjerom održavanja tempa sa promjenama potreba kompanija“, objašnjava Pahor.

Dugoročno, želja menadžmenta „R&S“ je da budu najbolja B2B kompanija u BiH, koja će biti prvi izbor pri kupovini, ali i zaposlenima poželjan poslodavac i društveno-odgovorna kompanija.

„Vrijednosti na kojima temeljimo naš uspjeh su kvaliteta, povjerenje i razumijevanje potreba naših kupaca. Naš naredni cilj je povećati prodaju i plasman proizvoda u svim prodajnim kanalima u kojima djelujemo, proširiti distributivnu mrežu i očuvati zadovoljstvo kupaca koji su naša najbolja preporuka“, rekao je Pahor.

 

Piše: Irena Vasić-Dobrić