Tema u fokusu

Lorica BiH – novi brend dizajnirane medicinske odjeće, jedini u regiji s „pametnim“ materijalima


Nakon što je prva kolekcija Lorice – novog bh. brenda savremeno dizajnirane medicinske odjeće, postigla zapažen uspjeh i odličnu prodaju, iz ove kompanije najavljuju krajem aprila plasman nove kolekcije, osvježene bojama i printom.

U jeku pandemije Covid -19, mlada doktorica stomatologije Lejla Reizbegović, spajajući svoju ljubav prema likovnoj umjetnosti i poslu kojim se bavi, odlučila je realizirati vlastitu poslovnu ideju, te pokrenuti brend tailor – medicinskih uniformi.

U sklopu Bold Start programa Fondacije 787, koji je trajao tokom 2020.godine, nastala je Lorica – novi bh. brend savremeno dizajnirane medicinske odjeće namijenjene medicinskim radnicima.

Reizbegović kaže da su ubrzo na tržište plasirali prvu istoimenu kolekciju „Bold start“, sastavljenu od 10 različitih artikala medicinskih uniformi: bluza, hlača i mantila iz ženskog i muškog asortimana.

„Za naše tržište nudimo premium proizvode medicinskih uniformi iz kolekcije „Bold Start“. Fokus je bio na izradi moderne medicinske odjeće napravljene od kvalitetnih antimikrobnih materijala i dizajnirane tako, da osobama koje provode dnevno velik broj sati u njoj, bude ugodno. Iako se radi o maloj testnoj seriji, dobili smo povratne informacije da prodaja ide odlično. Stoga, krajem aprila planiramo plasman nove kolekcije medicinske odjeće sa artiklima osvježenim bojama i printom, kako bi smo proširili ciljno tržište“, kaže Reizbegović, dodajući da broj njihovih klijenata konstantno raste.

Lorica brend dizajnirali su medicinari za medicinare s ciljem da pruži medicinskom osoblju radnu odjeću, koja predstavlja balans estetike, funkcije i udobnosti

Osim medicinara, kako dalje navodi Reizbegović, u Lorica tim uključeni su i stručnjaci iz oblasti tekstilne industrije i ekonomije.

„Naš zadatak je osluškivati potrebe i želje medicinskog osoblja, kako bi smo im omogućili da nose uniforme koje su prilagođene njihovim potrebama, ali i koje prate svjetske trendove u pogledu materijala i njihovih „pametnih osobina“, naglasila je Reizbegović.

Jedna od značajnih prednosti Lorica brenda medicinskih uniformi je u tome što jedini na regionalnom tržištu rade sa „pametnim“ antimikrobnim materijalima. Materijali takve vrste sprječavaju rast i razvoj mikroorganizama na radnoj odjeći.

„Svi naši materijali imaju i antimikrobnu doradu, koja predstavlja impregnaciju tekstila antimikrobnim česticama, koje sprječavaju rast i razvoj bakterija, virusa i protozoa, ali i produžuju vijek trajanja same uniforme. Materijale kupujemo iz fabrike koja se bavi isključivo proizvodnjom materijala za medicinske uniforme, prateći svjetske trendove. Trenutno u ponudi imamo dvije vrste materijala i to Lorica DRY koji se koristi za izradu svih bluza i hlača i Lorica GOLD, koji se koristi za izradu mantila. Lorica DRY materijal je kreiran tako da održava optimalnu temperaturu tijela u ljetnim i zimskim uvjetima. Pomoću jednosmjernog sistema kanalisanja toplote, sprječava neugodno prekomjerno znojenje“, objašnjava Reizbegović.

Vizija brenda Lorica je da budu sinonim za kvalitetnu medicinsku odjeću u BiH, kako u pogledu dizajna, tako i u pogledu funkcionalnosti, te kvaliteta materijala. Stoga, trenutno nastoje realizirati vlastitu proizvodnju kvalitetnih materijala za izradu medicinske odjeće, koji inače uvoze iz inostranstva u BiH.

„Naša misija je ponuditi kvalitetan izbor radne odjeće za medicinsko osoblje i to izbor koji će biti domaće proizvodnje, a istovremeno parirati svjetskim brendovima. Cilj je kreiranje medicinske odjeće koja će kompletno biti napravljena u BiH“, rekla je Reizbegović.

U Lorici nastavljaju u ovoj godini i sa društveno-odgovornim projektima, jer u eri pandemije Covid-19, svaka pomoć i unapređenje uslova rada medicinskih radnika u BiH je od izuzetne važnosti. Svi zainteresovani koji žele da kontaktiraju brend Lorica, mogu to učiniti preko njihovog portala i društvenih mreža: www.lorica.ba; FB: Lorica BiH i IG: @loricabih

Piše: Irena Vasić-Dobrić