Novosti

Glavni prioritet: Unapređenje poslovnih procesa u 2022.


Nakon što su u 2021. godini ostvarili rast prihoda od 30 posto i zaokružili kompletnu logističku uslugu u City Špedu i u ovoj godini nastavljaju sa unapređenjem poslovnih procesa kako bi na najbolji mogući način odgovorili na sve zahtjeve svojih klijenata.

„Logistika od povjerenja“ je glavni moto kompanije City Šped d. o. o. Sarajevo u kojoj se svakodnevno trude unaprijediti poslovne procese. Osim usluga transporta i carinskog posredovanja, od prošle godine svojim klijentima nude i tzv. „skladišnu logistiku“, koja znatno olakšava njihovo poslovanje.

Zahvaljujući tome zaokružili su kompletnu logističku uslugu, koja podrazumijeva transport robe, uvozno/izvozno carinjenje te skladištenje robe u najmodernijim skladištima i lokalnu dostavu do krajnjeg korisnika.

Kako navodi Mirza Klico, jedan od osnivača kompanije, rezultat je mnogo više ugovorenih poslova, a istim tempom nastavljaju i u 2022. godini.

Konstantno poboljšanje kvaliteta usluga

Glavni prioritet bit će nam unapređenje poslovnih procesa kako bismo na najbolji način mogli odgovoriti na sve zahtjeve naših klijenata. Iako im već nudimo kompletnu logističku uslugu, i dalje svakodnevno radimo na poboljšanju njene kvalitete. Nadamo se da će i u ovoj godini klijenti prepoznati trud i zalaganje našeg tima, koji čini sve kako bi olakšao i unaprijedio njihovo poslovanje”, istaknuo je Klico.

„Skladišna logistika”, usluga koju nudi City Šped, u mnogo čemu olakšava poslovanje klijenata kompanije. Kako dalje navodi Klico, bitno je da se skladištenje robe obavi na stručan način, a to se u ovoj kompaniji vrši u izuzetno modernim regalnim skladištima koja su opremljena vrhunskim sistemima tehničke i fizičke zaštite.

Napredni WMF sistem

City Šped koristi i napredni WMS sistem zahvaljujući kojem možemo imati kompletnu kontrolu nad robom u skladištu. WMS sistem se može integrisati sa softverom naših klijenata tako da oni u svakom trenutku mogu provjeriti stanje zaliha u skladištu i status dostave te pratiti isporuku do krajnjeg korisnika. Zahvaljujući tome, naši klijenti se mogu posvetiti razvoju svoga poslovanja, a nama u cijelosti prepustiti logističku podršku“, naglasio je Klico.

I u periodu pandemije, kako dalje navodi Klico, sigurnost i dobrobit njihovih zaposlenika bila im je na prvom mjestu. Uspjeli su zadržati sve radnike, pa čak i zaposliti nove.

Individualan pristup svakom klijentu

Morali smo pronaći nove načine rada kako bismo se prilagodili novonastaloj situaciji, ali smo zahvaljujući trudu i radu naših zaposlenika i u 2021. godini uspjeli ostvariti poslovni rast od 30 posto“, tvrdi Klico.

Visokoprofesionalni tim City Špeda čine stručnjaci iz carinskog posredovanja i transporta, koji su klijentima na raspolaganju 0-24 sata, 365 dana u godini i koji svojim radom i zalaganjem grade pozitivan brend kompanije. Kako dalje tvrdi Klico, sve navedeno, kao i individualni pristup svakom klijentu pojedinačno, siguran su put do uspjeha.

Pri tome, kvalitet naših usluga nam je uvijek na prvom mjestu. Naš cilj je da kompanija City Šped i u budućnosti raste i razvija se kroz kvalitet i postojanost svojih usluga“, rekao je Klico.

Razgovarala: Irena Vasić-Dobrić